شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایسنا

حسن ریاحی در اولین روز از هفته جاری، به عنوان دبیر سی و هفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر معرفی شد؛ فردی که با احتساب حضور امسالش در این جشنواره، یازدهمین دوره دبیری خود را در جشنواره موسیقی فجر سپری می‌کند و البته در این سال‌ها اگر هم در سمت دبیر در جشنواره حضور نداشته، در مقام یکی از اعضای شورای سیاست گذاری، این رویداد موسیقایی را همراهی کرده است.

خبرگزاری دانا

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دوم اردیبهشت ماه مجوز 78 تک آهنگ و 12 آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دوم اردیبهشت ماه، مجوز 78 تک آهنگ و 12 آلبوم را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دوم اردیبهشت مجوز 78 تک‌آهنگ و 12 آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دوم اردیبهشت مجوز 78 تک‌آهنگ و 12 آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن ریاحی دبیر جشنواره موسیقی فجر شد. این جمله خبری یکی از تکراری‌ترین تیترهای این چند ساله معاونت امور هنری و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از آغاز به کار فعالیت‌های دولت یازدهم و دوازدهم و حتی دولت‌های قبلی توسط روابط عمومی یا ستاد خبری مجموعه‌های مرتبط با رویداد موسیقی فجر پیش روی اهالی رسانه و هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی کشور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از احمد عبادی تا پرویز یاحقی چهره‌هایی هستد که در جدیدترین مجلد از چهره‌های موسیقی ایران معاصر معرفی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، خواستار قرارگرفتن موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری کنسرت‌های موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنیاد رودکی در نظر دارد با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان توانمند کشور، تعدادی از آثار این هنرمندان را انتخاب کرده و در برنامه سالانه ارکستر ملی ایران قرار دهد. این بنیاد بر آن است تا با پدید آوردن فرصت و امکان شناسایی آهنگسازان موسیقی ایرانی، نسبت به گردآوری آثار این آهنگسازان اقدام و پس از انجام ارزیابی‌های تخصصی توسط شورای هنری ارکستر ملی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و محمد اله‌یاری مدیر کل دفتر موسیقی در پیام‌هایی درگذشت عبدالوهاب شهیدی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عبدالوهاب شهیدی، گفت: این استاد فقید پیشکسوت موسیقی کشور، مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت عبدالوهاب شهیدی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی به پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری، در کرمان برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایانی فروردین و هفته اول اردیبهشت، مجوز 131 تک آهنگ و هشت آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی هم در کرمان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در هفته پایانی فروردین و هفته اول اردیبهشت، مجوز 131 تک‌آهنگ و هشت آلبوم توسط دفتر موسیقی صادر شده است.