شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری میزان

دفتر موسیقی در هفته پایانی فروردین و هفته اول اردیبهشت، مجوز 131 تک آهنگ و هشت آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از سوی معاون هنری وزارت فرهنگ منصوب و معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید کیانی، داود گنجه‌ای، حسن ریاحی، شاهین فرهت، احمد صدری و محمد الهیاری با حکم سیدمجتبی حسینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شدند.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای سیاستگذاری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز جمعه دهم اردیبهشت 1400 است و تنها چند ماه به پایان دولت دوازدهم باقی مانده است. در این میان و ساعاتی پیش محمد معتمدی با انتشار عکس و متنی عجیب اهالی موسیقی را شوکه کرد. معتمدی از توقیف حساب بانکی خود خبر داد. حسابی که حقوق مدرسان آموزشگاه موسیقی «آبی رود» در آن بوده است. معتمدی علت این امر را بدهی مالیاتی عنوان کرده است. البته هنوز مشخص نیست...

خبرگزاری ایسنا

در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، اعضای شورا درباره ژانر محور بودن یا نبودن جشنواره موسیقی نواحی، مقوله وحدت در کثرت موسیقی اقوام، زمان و مکان برگزاری این جشنواره و تغییر نام آن به گفت‌وگو پرداختند.

خبرگزاری ایسنا

آغاز شیوع کرونا در ایران، از همان ابتدا با آسیب‌های جدی به حوزه موسیقی همراه بوده است؛ از بیکار شدن هنرمندان گرفته تا پرپر شدن چهره های سرشناس هنر موسیقی بر اثر ابتلاء به این ویروس مرگبار.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سیداحمد حلی را تسلیت گفت. در متن پیام محمد اله‌یاری برای درگذشت سیداحمد حلی آمده است: خبر درگذشت سیداحمد حلی، خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی، بار دیگر جامعه موسیقی را در غم از دست دادن عزیزی دیگر فرو برد. مرحوم...

خبرگزاری ایسنا

احمد حلی، از خوانندگان موسیقی ایرانی بامداد روز یکشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سیداحمد حلی پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

زنده‌یاد تنگستانی عمر پرثمر خود را در راه اعتلای هنر موسیقی بوشهر سپری کرد و نوای ساز نی این هنرمند فقید سال‌ها همراه و همدم علاقه‌مندانش بود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

عبدالحمید تنگستانی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی بوشهر دوشنبه سی‌ام فروردین ماه بر اثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالحمید تنگستانی هنرمند موسیقی نواحی بر اثر ایست قلبی ناشی از بیماری کرونا از دنیا رفت.