شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

میدیا فرج‌نژاد آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی است و اعتقاد دارد که این روزها در دفتر موسیقی وزارت ارشاد چیزی جز رکود و انفعال دیده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کسب رتبه ممتاز توسط 56 هنرمند استان در جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داد که معادل بیش از 20 درصد مجموع رتبه‌های ممتاز این جشنواره است.

خبرگزاری ایسنا

امان الله طاهری معروف به «آمان دای»؛ از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی سنقر و کلیایی بود که 17 آبان در کرمانشاه و در سن 85 سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت «استاد امان الله طاهری» از هنرمندان شناخته شده موسیقی نواحی سنقر استان کرمانشاه، پیام تسلیتی منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ آهنگ «مجنون» را به عنوان تازه‌ترین اثرش، منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان ملی سرود «رود چهل ساله» با هدف شناسایی و حمایت گروه‌های سرود برجسته کشور برگزیدگانش را شناخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری با هدف شناسایی استعدادهای هنری، تجلیل از هنرمندان شاخص و تولید آثار ارزشمند درباره پیامبراکرم، جشنواره ملی موسیقی نغمه های محمدی (ص) را برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان خراسان شمالی در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان که در گروه‌های سنی الف، ب و ج برگزار شد، خوش درخشیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت موسیقی مناطق مختلف تاکید کرده است که هر ناحیتی از این سرزمین به لحن و لهجه‌ای آراسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با معرفی برگزیدگان بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک جمعه‌شب نهم آبان‌ماه در تالار وحدت در حالی به کار خود پایان داد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن بخاطر شیوه خاصی که کرونا به جهان تحمیل کرده با عنوان جشنواره ای که در تاریخ ابدی شد، یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای رکود کرونایی بازار رسمی موسیقی، سیامک بغدادی، خواننده موسیقی راک، که معتقد است موسیقی غیرتفننی باید حاوی پیام برای مخاطب باشد موفق شد پس از یک دهه مجوز انتشار آثار خود را دریافت کند و به‌زودی این قطعات را منتشر خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

مجله سروش ویژه آبان ماه با پرونده «استاد صبور، مجری با سواد» درباره اکبر عالمی منتشر و روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزاری اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و اهدای چهار پروانه زرین این رویداد به فیلم سینمایی «خورشید» مجید مجیدی را می‌توان سرتیتر رویدادهای فرهنگی و هنری هفته‌ای که گذشت عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هفته گذشته مجوز 74 آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار صدور بیش از 70 مجوز در حوزه موسیقی را در هفته گذشته منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

علیزاده درباره نحوه انتخاب داوران چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان می‌گوید که لزوما داوران نباید سن و سال بالا داشته باشند؛ چون در بین جوان‌ها افرادی هستند که از سن خود فراتر عمل می‌کنند.