سه‌شنبه 3 مهر 1403

دلار قربانی حمله تروریستی به روسیه شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
دلار قربانی حمله تروریستی به روسیه شد؟

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی در نخستین روزهای سال 1403 با روند صعودی کلید خورد. این در حالی بود که تتر نیز افزایش قابل توجهی داشت. به نظر می‌رسد حمله تروریستی در روسیه آتش دلار را هم در بازارهای داخلی تند خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین قیمت دلار در روزهای پایانی سال گذشته با وجود تلاش سیاست‌گذار در کریدور ششم بسته شد. این اسکناس در نخستین روزهای سال 1403 تحت تاثیر حمله تروریستی در روسیه افزایشی شد و در معاملات پشت‌خطی یک کانال صعود کرد.

دلار در معاملات پشت‌خطی در کریدور ششم و در کف کانال اول این کریدور معامله شد.

حمله مسلحانه مرگبار روز جمعه به یک سالن کنسرت در حومه مسکو منجر به کشته شدن143 نفر و بازداشت 11 مظنون شد. برخی رسانه‌ها مدعی شدند تروریست‌ها با اوکراین در ارتباط بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز، فعالان بازار ارز مبادلات ارزی در روزهای نوروز را کم‌رمق می‌دانند و معتقدند در روزهای ابتدایی سال تقاضا در کف خود قرار دارد و جریانات و اخبار سیاسی به بازار خط می‌دهد.

گفتنی است روز شنبه 4 فروردین قیمت درهم با رقم 16 هزار و 740 تومان در معاملات پشت خطی کلید خورد. تتر روی رقم 62 هزار و 350 تومانی ایستاد و نسبت به آخرین معامله سال گذشته دو هزار تومان افزایش داشت.

قیمت پوند انگلیس روی رقم 76 هزار و 770 تومانی ایستاد. در روز شنبه در معاملات پشت‌خطی یورو با رقم 65 هزار و 750 تومانی معامله شد.

220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887480