پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

دلار مشهد بازار را غافل‌گیر کرد؛ ماجرای دلار مشهد چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار مشهد بازار را غافل‌گیر کرد؛ ماجرای دلار مشهد چیست؟

نکته بازار ارز یکشنبه قیمت دلار در مشهد بود که زیر تمامی نرخ‌ها و در حوالی 58 هزار و 800 تومان معامله می‌شد که کمتر از قیمت دلار تهران بود. بازار سکه و طلا که در روز ابتدایی هفته با نوسان افزایشی وارد کانال جدید شده بودند در روز یکشنبه با کاهش از سطوح بالایی عقب‌نشینی کرد. قیمت سکه با کاهش به کانال 43 میلیون افتاد و قیمت طلای آبشده نیز کانال 16 میلیون را از دست داد و به مرز حمایت رسید. نکته...

بازار سکه و طلا که در روز ابتدایی هفته با نوسان افزایشی وارد کانال جدید شده بودند در روز یکشنبه با کاهش از سطوح بالایی عقب‌نشینی کرد. قیمت سکه با کاهش به کانال 43 میلیون افتاد و قیمت طلای آبشده نیز کانال 16 میلیون را از دست داد و به مرز حمایت رسید.

نکته بازار ارز یکشنبه قیمت دلار در مشهد بود که زیر تمامی نرخ‌ها و در حوالی 58 هزار و 800 تومان معامله می‌شد که کمتر از قیمت دلار تهران بود.

قیمت دلار در ایران از شرق به غرب گران می‌شود، یعنی قیمت دلار در شرق‌ترین نقطه ایران نسبت به غربترین نقطه ارزانتر است. به نظر می‌رسد باتوجه به نزدیکی بازار مشهد به هرات، این بازار در تعطیلی بازار ارز هرات، نقش هرات را بازی می‌کند.

تحلیلگران معتقدند بعد از سقف‌زنی قیمت اونس طلا و عدم قطعیتی که در این بازار برای ادامه راه قیمت اونس شکل گرفته، موج این عدم قطعیت به بازار داخل رسیده است.

در بازارهای جهانی روز چهارشنبه بسیار برای بازار طلا مهم است و در این روز فدرال رزرو درمورد کاهش نرخ بهره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

دلار مشهد بازار را غافل‌گیر کرد؛ ماجرای دلار مشهد چیست؟ 2