سه‌شنبه 10 مهر 1403

دلجویی نماینده مقام معظم رهبری ازخانواده‌های داغدیده در حادثه طبس

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
دلجویی نماینده مقام معظم رهبری ازخانواده‌های داغدیده در حادثه طبس

نماینده رهبر انقلاب در شهرستان‌های عشق آباد، بشرویه و فردوس برای دیدار با خانواده معدنچیان حادثه معدن طبس حضور یافت و هدایایی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این خانواده‌ها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده اعزامی مقام معظم رهبری به طبس امروز در شهرستان‌های عشق آباد، بشرویه و فردوس برای دیدار با خانواده معدنچیان حادثه معدن طبس حضور یافت و هدایایی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این خانواده‌ها اهدا کرد.

همچنین در این دیدار از سوی آستان قدس رضوی به تمامی خانواده‌های داغدار این حادثه، سفر زیارتی مشهد مقدس نیز تقدیم شد.

آیت‌الله احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده اعزامی مقام معظم رهبری به طبس امروز در جمع این خانواده‌ها اظهار داشت: مأموریت یافتیم که به طبس بیایم و به شما خانواده‌های محترم سری بزنیم و عرض تسلیت آقا، اندوه آقا و سلام آقا را به شما ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: اگر چه آقا همان روز دوم پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی کردند واقعاً هم این اتفاقات دل ایشان را می‌رنجاند و متأثر می‌شوند و غصه‌دار می‌شوند.

وی گفت: اکثر اوقات از نزدیک شاهد بودم که این اتفاقات برای مردم عزیز ما می‌افتد آقا چقدر ناراحت، دلگیر و غصه‌دار می‌شوند و مدتی همین‌جور درگیر و متأثر هستند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که با همه اشتغالاتی که رهبری نظام دارند، از این غصه و اتفاق سوزناک غافل نشدند افزود: ما را مأمور کردند که خدمت شما برسیم سلام و تسلیت دوباره ای را به‌غیراز آن پیام ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به این که ان‌شاءالله که مأجور و صبور باشید در این مصیبت اضافه کرد: نیامده‌ایم چند روزی در دنیا زندگی کنیم، خوش باشیم و برویم.

به گفته وی آمدیم در این دنیا امتحان بدهیم و وارد آن دنیا شویم و در این دنیا یکی به مصیبت مرگ، یکی ازدست‌دادن اموالش و... امتحان می‌شود اما بشارت خداوند در این زمینه قابل‌تفسیر نیست و آن هم این است وقتی مصیبی وارد می‌شود که از خداییم و به‌سوی خدا هم بازمی‌گردیم.