سه‌شنبه 10 مهر 1403

دمای استان زنجان طی روزهای آینده کاهش می‌یابد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دمای استان زنجان طی روزهای آینده کاهش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز، گفت: براساس پیش‌بینی کاهش دما شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز سامانه بارشی وارد استان زنجان می‌شود.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و برف به‌صورت پراکنده به همراه ورزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود، ابراز کرد: بارش در اکثر مناطق خفیف و در برخی از مناطق متوسط خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این سامانه تا روز پنج‌شنبه در استان فعال خواهد بود، تصریح کرد: بارش‌ها در استان با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احتمال کولاک به‌خصوص در ارتفاعات شمالی استان وجود دارد، عنوان کرد: دمای استان زنجان تا پایان هفته کاهشی خواهد بود شاهد سرما و یخبندان خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه صبح امروز زنجان با دمای منفی 4 درجه سانتی‌گراد دومین مرکز استان سرد کشور بود، ادامه داد: اکنون دمای هوا 11 درجه سانتی‌گراد است که نسبت به‌روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

وی با بیان اینکه احتمال آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد، افزود: شدت بارش‌ها به‌گونه‌ای نیست تا مسیل‌ها سیلابی شود و انتظار سیلابی شدن مسیل‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام /