شنبه 31 شهریور 1403

دنبال پیروزی در دربی هستیم؛ / کنعانی‌زادگان: مصدومیت اورونوف چیز خاصی نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دنبال پیروزی در دربی هستیم؛ / کنعانی‌زادگان: مصدومیت اورونوف چیز خاصی نیست

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم روز به روز و هفته به هفته نمایش بهتری در مسابقات مختلف ارائه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در حالی که خودش هم زننده گل اول بود، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خدا را شکر. همه چیز عالی بود. دست‌شان درد نکند که زمین شهر قدس را آماده کردند. هوادارا خوب، انرژی خوب و فضا عالی بود. او ادامه داد: خوشحالم سه امتیاز را با کلین‌شیت گرفتیم. در دیدار قبلی‌مان (الاهلی عربستان) خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشدند. بازی امروز تمام شد و به فکر بازی بعدی خواهیم بود. اول دنبال بازی خوب و سپس گرفتن نتیجه در شهرآورد هستیم. او در واکنش به بازی بعدی در دربی و اینکه می‌تواند گلزنی کند یا خیر اینطور واکنش داشت: تلاشم را می‌کنم و تمرین می کنم. همیشه گفته‌ام اگر یک یا نود دقیقه بازی کنم وجودم را برای پرسپولیس و تیم ملی می‌گذارم. مدافع پرسپولیس درباره برگزاری دربی در شهر اراک هم اینطور پاسخ: شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. هر تیمی که بهتر بازی و بیشتر تلاش کند، نتیجه می‌گیرد. ما قطعا دنبال سه امتیاز هستیم. او درباره بازی نکردن در آزادی هم گفت: شرایط ورزشگاه آزادی را می‌دانید و دوست داریم زودتر آماده شود. بازی‌های بزرگی در پیش داریم و تیم‌های بزرگی به ایران می‌آیند. البته باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنم که این ورزشگاه را آماده کرده‌اند که بازی کردیم.

ویدئو: 353566

کنعانی‌زادگان در رابطه با شکست پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا با وجود نمایش خوبی که شاگردان گاریدو داشتند اینطور پاسخ داد: اول مسابقات است. مثل دیدار با تراکتور تبریز بود که گفتم هنوز در اول راه هستیم و جایگاه تیم‌ها مشخص نیست. الان هم البته نهم هستیم و شرایط تغییر خواهد کرد. ما بازی به بازی سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم. او در واکنش به حواشی بازی برابر الاهلی و اینکه او برای هواداران این تیم در عربستان با خط و نشان کشیدن برای بازی برگشت کری خوانده بود اینطور حرف هایش را از سر گرفت و گفت: حواشی کوچکی نیز برای من پیش آمد و گفتند من در عربستان گقته‌ام بازی برگشتی خواهد بود. اشتباه برداشت کردند و رسانه‌ها نیز نوشتند، منظورم این بود که به امید خدا حذفی به هم بخوریم و جبران کنیم. وی در خصوص اینکه آیا ارونوف به دربی می‌رسد یا نه، گفت: با او صحبت کردم و مصدومیتش چیز خاصی نبود و به دربی می‌رسد. تکل بدی روی پایش زدند و ترجیح داد به بازی ادامه ندهد. ترسید مصدومیتش بدتر بشود و بازی نکرد. مدافع پرسپولیس در مورد بازی کردن فرشاد فرجی در پست دفاع راست عنوان کرد: فرشاد واقعا عالی بود و از بازی‌اش لذت بردم. فرجی بازیکنی است که با جان و دل بازی می‌کند و همیشه گفته‌ام انرژی صد در صدش را می‌گذارد. چه بازی بکند و چه بازی نکند. کنعانی‌زادگان درباره اخطارهایی که دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس دریافت می‌کند، و اینکه با او صحبتی درباره حساسیت های لیگ برتر داشته یا خیر اینطور واکنش نشان داد: داور قضاوت خوبی داشت ولی برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد و توپ دیر از بیرون به گلرمان می‌رسد. ولی خب صد در صد با او صحبت می کنیم. او بازیکن مهمی برای پرسپولیس است. امیدوارم روز به روز بهتر شود.