یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

خبرگزاری سی ان ان با رسانه‌ای شدن شهادت رهبر حزب‌الله لبنان در جریان حمله تروریستی اسرائیل به پیامدهای این ترور خونین برای این جنبش پرداخت

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به شهادت دبیرکل مقاومت لبنان، ضمن حمایت از اقدام رژیم صهیونیستی، شهادت «سید حسن نصرالله» را «اجرای عدالت» خواند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به 18 میلیون 207 هزار و 936 تومان رسید.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گزارش رسانه‌های خارجی از بیش از 33 حمله پیاپی جنگنده‌های تل‌آویو به ضاحیه طی شبانه روز گذشته حکایت داشته است که در پی آن دبیرکل حزب الله به شهادت رسید.

دبیر کل جنبش «النجباء» از گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق در واکنش به ترور سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان، بر ضرورت گرفتن انتقام خون وی تأکید کرد.

وزیر امور خارجه چین خواستار آتش‌بس فوری در جنگ بین اسرائیل و حماس در غزه شد و گفت: نباید هیچ تاخیری در دستیابی به یک آتش بس جامع در غزه وجود داشته باشد و راه حل اساسی ایجاد دو کشور است.

یک زن مبتلا به دیابت نوع 1 در چین به لطف یک درمان جدید که سلول‌های استخراج شده از بدن خود بیمار را دوباره به کار می‌گیرد، درمان شده است.

سید حسن نصرالله، محضر علمای بسیاری در نجف و قم را درک کرد و به تحصیل علوم حوزوی پرداخت.

همزمان با انتشار خبر شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پی حمله اسرائیل به منطقه ضاحیه در بیروت، پایتخت لبنان. اخبار ضدونقیضی درباره وضعیت عباس نیلفروشان، معاون علمیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال انتشار و دست به دست شدن است؛ اخباری که هنوز توسط هیچ نهاد رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

تحقیقات نشان می دهد که مصرف سرکه سیب برای لاغری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد

امروز قیمت طلا بالا رفت و قیمت سکه امامی به 47,600,000 (چهل و هفت میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 3.15 درصدی داشته است.

یمن به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.