یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از مصاحبه سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 65 که به ایام دفاع مقدس مرتبط است را مشاهده کنید.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

سخنگوی دولت در پی شهادت سیدحسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرد.

بازار بورس اوراق بهادار تهران تحت تأثیر اخبار و حوادث رخ داده در لبنان قرار گرفته است و سازمان بورس اوراق بهادار تهران قبل از شروع معاملات روز جاری با برگزاری جلسه‌ای دامنه نوسان را در محدوده‌های مثبت و منفی یک درصدی قرار دارد تا شوک‌های احتمالی حوادث اخیر را کاهش دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت، حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله ضمن تبریک و تسلیت شهادت رهبر کم نظیر حزب الله به سراسر جبهه مقاومت و امت اسلامی و اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور، تأکید کردند: اساسی که او در لبنان پایه گذاری کرد و به دیگر مراکز قدرت، جهت بخشید، با فقدان سید عزیز مقاومت نه تنها از میان نخواهد رفت، که به...

کاخ سعدآباد دوشنبه نهم مهرماه تعطیل است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این جمعیت برای ارسال محموله امدادی و بشردوستانه و اعزام تیم های امدادی به این کشور برای کمک به مردم حادثه دیده خبر داد.

بانک مرکزی از اول فروردین ماه تا 7 مهر ماه امسال 33 میلیارد و 741 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تأمین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو فاصله «بسیار بسیار زیادی» تا شکست دادن حزب الله دارد.

دادستان کل کشور گفت: علت دقیق حادثه معدن طبس هنوز مشخص نیست و کسی نمی‌تواند هیچ گونه اظهار نظر قطعی انجام دهد.

در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان فعالیت سینماهای سراسر کشور، اجرای نمایش‌های تئاتر و موسیقی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از انتقال هوایی قلب اهدایی از شهرکرد به تهران برای پیوند به یک خانم دچار نارسایی قلبی خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در پی تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نیویورک دیدار کرد.

سید علیرضا مرندی طی نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران دغدغه‌های اصلی و اولویت‌های کاری بخش سلامت دولت چهاردهم از دیدگاه فرهنگستان علوم پزشکی را به او اعلام کرد.

شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی حملات جنگنده های اسرائیل، جهان را در شوک فرو برد و طی ساعات گذشته به سر خط اخبار رسانه های ایران و جهان تبدیل شده است؛ خبری که سیل واکنش‌ها به آن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی بار دیگر ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد.