یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام خبرگزاری فرانسه، سفارت افغانستان در لندن تعطیل شد.

بسیاری از مردم این روزها از چربی خون مضر رنج می برند. در این مطلب به 5 توضیخ مهم برای کاهش LDL می پردازیم.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل را آغاز کرد.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: کاملاً واضح است که توافق قدیمی (برجام) باید به طور قابل توجهی به‌روز شود تا کارآمد باشد.

سفارت افغانستان در لندن پس از آن که مقامات طالبان روابط خود را با نمایندگی‌های دیپلماتیک دولت قبلی در کابل قطع و کارمندان انگلیسی خود را اخراج کردند، بسته شد.

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند رئیس‌جمهور چین اعتراف کرده که دومین اقتصاد بزرگ جهان با مشکلات جدیدی روبرو است.

آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک ملی نشان می دهد که نرخ بهره بین بانکی نسبت به هفته آخر شهریورماه، رشد داشته است.

یحیی سریع گفت: در یک عملیات نظامی، یک هدف نظامی رژیم اسرائیل را در یافای اشغالی (تل‌آویو) با موشک بالستیک «فلسطین 2» مورد حمله قرار دادیم.

نشست سران کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در روزهای نهم و دهم مهرماه 1403 در دوحه قطر برگزار شود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسعود پزشکیان، رئیس جمهور برای شرکت در این نشست به دوحه سفر می‌کند.

یحیی سریع امروز جمعه اعلام کرد، در جریان عملیات نظامی کیفی 3 ناوشکن جنگی آمریکایی در دریای سرخ در حالی که برای حمایت از دشمن صهیونیستی در حرکت بودند، هدف قرار گرفتند.

حمدالله فطرت گفت: برای حل چالش‌های مهاجران افغان وزارت خارجه و وزارت مهاجران و عودت‌کنندگان در این مورد تلاش می‌کنند و با ایران در این مورد گفت‌وگو شده و تلاش می‌شود که به مشکلات موجود مهاجران در ایران رسیدگی شود.

صهیونیست‌ها از سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (NSH) هشدار شدید دریافت کردند که تا اطلاع ثانوی به 15 کشور سفر نکنند.

به نظر می رسد تولید کوکاکولا در ایران به آخر رسیده است.

امام جمعه مشهد گفت: در کشورمان هیچ گونه فناوری نیست که از عهده عزیزان فناور و دانشمند علمی این مملکت برنیاید. امروز عزیزان ما به تسلیحات با فناوری بالا دست پیدا کرده‌اند که پیش از این تنها در انحصار یک یا دو کشور بود. آن وقت تجهیزات معدن را نمی‌توانند ایجاد کنند؟

تصاویری از درگیری وزیر خارجه آلمان و خبرنگار روسیه مشاهده کنید.

رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو از ابلاغ مقررات جدید واردات خودروهای سواری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد نمایندگی خبر داد.