چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در پی حادثه انفجار معدن طبس پیام تسلیت صادر کردند.

وزیر دفاع آمریکا در تماس با وزیر جنگ اسرائیل گفت ایالات متحده از آنچه آن را «حق اسرائیل برای دفاع از خود» می‌نامد، حمایت می‌کند.

رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی گفت: زلزله امروز (یکشنبه) 12 مصدوم داشت که 2 نفر از آنها با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وزیر کشور گفت: 17 نفر از معدنچیان در حادثه طبس در فاصله هزار متری دهانه ورودی تونل محبوس هستند و نیروهای امدادی در فاصله 400 متری آنها قرار دارند.

شرکت ملی شیمی کشاورز و شرکت آگروپروف ارمنستان طی مراسمی در ایروان با حضور رایزن اقتصادی ایران در ارمنستان و مدیران عامل این دو شرکت، قرارداد همکاری امضا کردند.

معاون اول رئیس جمهور با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت: در جلسه امروز گزارش‌های جامعی از روند درمان مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ ارائه شد که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهیم تلاش‌ها با جدیت بیشتری هم در درمان مصدومان طبس و هم مداوای مجروحان حادثه تروریستی لبنان ادامه یابد.

منابع رسانه‌ای از بسته شدن بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی در پی حملات موشکی حزب‌الله لبنان خبر دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظر یکی از همکاران ما درباره دخالت جمهوری اسلامی ایران در برخی تجهیزات لبنان و حزب الله، نظر شخصی او است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور جزییات امدادرسانی در محل انفجار معدن زغالسنگ را اعلام کرد.

جلسه فوری مدیریت بحران بجنورد برگزار شد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران به عیادت سفیر ایران در بیروت رفت.

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: تاکنون 167 هزار میلیارد تومان معادل حدود 80 درصد مطالبات گندمکارانی که محصول خود را به مراکز رسمی دولتی تحویل داده‌اند، پرداخت شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در ارتباط با حوادث منطقه از جمله حوادث تروریستی لبنان با حضور وزیر اطلاعات فرماندهان و مدیرانی از سپاه پاسداران خبر داد.

معاملات بازار طلا و ارز در اولین روز پاییز شاهد نوسان قیمت طلا و سکه در محدوده جدید و درجا زدن قیمت دلار در کانال 59 هزار تومان بود؛ روندی که در پی رکوردزنی قیمت اونس طلا در آخرین روزهای شهریور شکل گرفت و مسیر طلا و سکه را از دلار جدا کرد.

وزیر دفاع یمن با تاکید بر ادامه حملات دردناک به عمق رژیم اشغالگر اسرائیل از تدارک غافلگیری‌هایی برای آن رژیم از طرف نیروهای مسلح یمن خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بر اساس آمار رسمی پزشکی قانونی تعداد متوفیان حادثه معدن طبس تاکنون 31 نفر اعلام شده است.