چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

شماری از بازنشستگان کارگری در چند شهر تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

واشنگتن پست با انتشار یادداشتی مدعی شد: از زمان طلوع تمدن در بین النهرین باستان - بخش عمده ای از عراق امروزی - یعنی بیش از 6000 سال جنگ‌های سازماندهی شده جریان داشته است.

وزیر صمت گفت: کمیته‌ای برای بررسی علت حادثه معدن طبس تشکیل شد.

محاسبات نشان می‌دهد که بالاترین ارزش‌افزوده خلق‌شده در سال گذشته به نام شاغلان حوزه «خدمات» ثبت شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «وحید ماجد» را به عنوان سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.

سازمان منطقه آزاد کیش با انتشار بیانیه‌ای؛ فعالیت و ماهیت سامانه جامع گردشگری کیش، سامانه بزن بریم کیش، قراردادهای کلوپ‌داران و کنسرسیوم را به شرح ذیل تشریح و شفاف‌سازی کرد و به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی واکنش نشان داد.

فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان تأکید کرد مقاومت پاسخ مناسبی را به تجاوزات دشمن صهیونیستی می‌دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از تقویت ناوگان تاکسیرانی در خطوط پر ازدحام و کاهش سرفاصله زمانی حرکت تاکسی ها در ساعات پیک خبر داد.

به دستور بانک مرکزی ایران از امروز دوشنبه اول مهرماه 1364، پرداخت ارز مسافری عادی به متقاضیان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

در پی حادثه تأسف برانگیز در معدن معدنجو طبس و جان باختن و مجروح شدن جمعی از کارگران شریف آن خطه، امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی این ضایعه جانگداز را به مردم گرانقدر استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده و از روز دوشنبه دوم مهر ماه، سه روز در استان خراسان جنوبی، عزای عمومی اعلام می شود.

محسن رضایی نوشت: عمق نیروی انسانی حزب‌الله تا صد سال آینده تمام‌شدنی نیست. خیلی زود آثار آن را خواهید دید.»

بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران امروز (اول مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وزیر دفاع یمن گفت: ما دشمن جنایتکار صهیونیستی را به غافلگیری‌های بیشتری وعده می‌دهیم که دل‌های مومنان را آرام خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد واگن حمل زغال که ابزار کار کارگران بود به وسیله حمل پیکرهای بی‌جانشان تبدیل شده است.

60 لیتر سهمیه بنزین مهرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مهرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه 2مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.