چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور بعد از حضور در شهرستان طبس با بالگرد وارد منطقه حادثه دیده در معدن معدنجوی شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی حادثه غم‌انگیز معدن در طبس را به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویانی که دارای حکم اخراج یا تعلیق هستند و پرونده آنان در فهرست رسیدگی مجدد قرار نگرفته است، اعتراض خود را همراه با رأی صادره به این سازمان ارسال کنند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشتی خام (سفید و قرمز) استان تهران گفت: زنجیره توزیع گوشت خام با استفاده از ظرفیت افراد متخصص ساماندهی شده است و گوشت با رعایت کامل نکات بهداشتی توزیع می شود.

آنگونه که منابع خبری می‌گویند بازنشستگان کارگری در چند شهر ایران دست به تجمع زده‌اند، گلایه‌شان هم این است که حتی از مابه‌التفاوت متناسب‌سازی هم محرومند! انتقادات به مجلس رسیده و مجتبی یوسفی، نماینده مجلس خواستار رسیدگی به گله این قشر زحمتکش جامعه شده است.

مسعود پزشکیان امروز تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد اما سوال اینجاست که چه کسانی در هواپیمای رئیس جمهور، حضور دارند؟؛ موضوعی که هر سال همزمان با حضور روسای جمهور در نیویورک برای شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل مطرح می‌شود و البته، در برخی سالها حواشی بیش از متن پررنگ بوده است.

دادستان کل کشور به دنبال وقوع انفجار در معدن زغال سنگ معدنجوی طبس که منجر به فوت و مفقودی تعدادی از هموطنان شد، در نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، دستور بررسی و رسیدگی هرچه سریعتر این حادثه و ابعاد آن را صادر کرد.

شهردار طبس گفت: اکنون 10 کشوی سردخانه توسط شهرداری، یک دستگاه کانتینر مدیریت بحران و فضایی مشابه سردخانه با ظرفیت نگهداری 30 جسد تعبیه شده و هیچگونه کمبودی برای نگهداری اجساد معدنچیان متوفی طبس نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برگشت تابلوهای به فروش رفته امکان‌پذیر نیست و باید پیگیری کنیم که تابلوهای موجود حفظ شود.

در عین حال، برخی شنیده‌ها از حضور «زهرا پزشکیان» و «حسن مجیدی» داماد رئیس جمهوری در این سفر حکایت دارد؛ موضوعی که البته تا لحظه تدوین این گزارش تکذیب نشده است.

زلزله‌ای به بزرگی 5.2 در ریشتر امروز (یکشنبه) بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

حسن روحانی جان باختن کارگران معدن طبس را تسلیت گفت.

ریزش سقف یک کلاس در هنرستانی در ارومیه، دو دانش آموز را راهی بیمارستان کرد.

تفاهم‌نامه‌ای بین گروه مپنا و فرابورس به منظور تسهیل عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه مپنا در بازار فرابورس به‌امضا رسید.

کمی مانده به برگزاری دربی، انتقادات به مدیریت باشگاه استقلال بالا گرفته و حالا بعد از انتقادات جواد نکونام نوبت به آتیلا حجازی رسیده است.

خودروی جدید پارس تندر P90 که در واقع نسخه ایرانیزه و نسبتا به روز شده ال 90 است به صورت رسمی از سوی پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت.