چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرین سلیمی نابغه کرمانشاهی تکواندوی ایران که در المپیک 2024 پاریس با شکست قاطع همه رقبای خود به مدال ارزشمند طلای المپیک رسید، در یک برنامه تلویزیونی از هدایای عجیب مسئولان استانداری و شهرداری کرمانشاه پرده برداشت.

در انتخاب وکیل، تخصص و تجربه "وکیل طلاق" بسیار مهم است.

رئیس اداره وزارت امور خارجه کشورمان در این جلسه، ضمن تقبیح این اقدام خلاف عرف دیپلماتیک، مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را در این خصوص اعلام داشت.

منطقه پنج در غرب پایتخت مطابق معمول ماهها و سالهای گذشته پرمعامله‌ترین منطقه در بازار مسکن شهر تهران محسوب می‌شود که مرداد امسال نیز 14 درصد کل قراردادهای خرید و فروش آپارتمان در تهران را به خود اختصاص داد.

مسعود پزشکیان ظهر امروز - جمعه - با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی، از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که برای درمان به جمهوری اسلامی ایران منتقل شده‌اند، عیادت کرد.

مجید تاجیک، بر ضرورت توجه والدین، مدیران و مربیان به توصیه‌های کارشناسان بهداشت محیط برای سلامت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس باید نظارت مستقیم بر عرضه مواد خوراکی بوفه‌ها داشته باشند.

نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه شهرک‌های عیترون، میس الجبل و کفرکلا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

محمود مشهدی شریف، رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: پس از تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاح ماده 10 آن و همچنین تصویب آئین نامه اجرایی از ابتدای سال 1403، شاهد رشد اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده بوده‌ایم.

سخنگوی دولت از مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان عیادت کرد.

لبنان اعلام کرد: پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب‌گذاری شدند.

طرح ترافیک برای روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 6:30 تا 18:00 (باستثنای روزهای تعطیل) اجرا می‌شود و در روزهای پنجشنبه نیز طرح ترافیک فقط شامل طرح کنترل آلودگی هوا بوده که از ساعت 6:30 لغایت 13:00 اجرا می‌شود.

محمود حکیمی درگذشت. او نویسنده آثار پر فروش تاریخ اسلام و معاصر بود.

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

بر اساس هشدار هواشناسی با توجه به بارندگی طی امروز جمعه احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد.

جدیدترین داده‌های سازمان ابتکار داده مشترک (JODI) نشان داد عربستان سعودی در ژوئیه، 5.74 میلیون بشکه در روز نفت صادر کرد که 306 هزار بشکه در روز نسبت به ژوئن کاهش داشت و پایین‌ترین میزان صادرات از اوت سال 2023 بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در راستای تامین ارز واردات، رئیس بانک مرکزی و وزیر صمت به کمسیون دعوت شده اند.