چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

شلیک 3 موشک از لبنان، یک مرکز نظامی اسرائیل را منهدم کرد.

رسانه‌های سوری از حمله اسرائیل به یک خودرو در جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق خبر دادند.

تلفات حمله یک گروهک تروریستی به مرکز آموزش نظامی در مالی از 70 نفر گذشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در هفته پیش رو در برخی نقاط کشور خبر داد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز جمعه 30 شهریورماه کیفیت هوای تهران در آخرین روز هفته در وضعیت ناسالم قرار دارد.

نیروهای پدافند هوایی روسیه امروز 8 پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود رهگیری و منهدم کردند.

قیمت نفت در بازارهای جهانی با کاهش و بهای طلا با افزایش رو‌به‌رو بود.

وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با همتایان فرانسوی، آمریکایی و ایتالیایی خود خواستار خروج فوری شهروندان بریتانیایی از لبنان شد.

بلغارستان روز پنجشنبه اعلام کرد که درباره شرکت مرتبط با فروش پیجرها به حزب الله لبنان تحقیقاتی را آغاز کرده است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از ابتلای 189مورد مبتلای «تب دنگی» در کشور خبر داد

براساس نظرات کارشناسان، تجارب و خروجی مدل‌های جهانی، امسال با توجه به انتظار وقوع پدیده «لانینا» در حوزه اقیانوس آرام و همبستگی قابل ملاحظه بین وقوع این پدیده بارش‌های کمتر از نرمال در متاطق خاورمیانه، شرق آفریقا، جنوب آمریکای شمالی و بخش‌هایی از آسیای مرکزی و چین انتطار می رود.

زیاده‌روی در مصرف ویتامین C که یکی از ویتامین‌های ضروری بدن است می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامت بدن شود.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به قطعنامه جدید مجمع عمومی سازمان ملل درباره پایان اشغال فلسطین گفت: این قطعنامه به گام مهمی تبدیل شده است که بر اساس آن جامعه جهانی بتواند ماهیت غیرقانونی اقدامات اسرائیل را بشناسد.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران اعلام کرد که عصر روز 31 شهریورماه نیز از ساعت 15 تا 18، محور آب از خیابان آیت تا میدان نبوت به طور کامل مسدود خواهد شد،

تحقیقات اولیه مقام‌های لبنانی درباره انفجار دستگاه‌های ارتباطی در این کشور نشان می‌دهد این دستگاه‌ها با ارسال پیام‌های الکترونیکی منفجر شده‌اند.

شبکه ای بی سی به نقل از یک منبع اطلاعاتی اعلام کرد که اسرائیل طی یک برنامه ریزی بلند مدت 15 ساله موفق شد به زنجیره تأمین این دستگاه‌های ارتباطی نفوذ کند.