چهارشنبه 6 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس حزب کار اسرائیل در واکنش به هشدار نسبت به خرید زیردریایی از آلمان از سوی نتانیاهو، آن را نشانه دیگری از بی‌کفایتی وی خواند.

داود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه هفتم پیشرفت کشور یک حکم گنجانده شده است که مدرسه را به‌عنوان یک سازمان پذیرفته و به او اجازه انعقاد قرارداد داده است تا از وقت اضافه مدرسه و کالبد آن استفاده کرده و درآمدها را برای خود آن مدرسه هزینه کند.

داده‌های سه موج اخیر نظرسنجی‌های انتخاباتی ایسپا، نشان می‌دهد بر خلاف میزان مشارکت، آراء احتمالی سه نامزد پر طرفدار انتخابات ریاست‌جمهوری در جدیدترین نظرسنجی ایسپا در 2 و 3 تیر ماه، نسبت به موج‌های قبلی، با تغییر همراه بوده است.

رسانه‌های روسی از آتش‌سوزی گسترده در یکی از ساختمان‌های اداری مسکو خبر دادند.

اسحاق جهانگیری گفت: باید عموم ما و عموم حاکمیت به خواست ملی مردم که خواستار تغییر در شرایط زندگی و نحوه اداره کشور هستند اعتنا کنیم.

به گفته وزارت دفاع روسیه، در درگیری‌های شبانه‌روز اخیر میان نیروهای این کشور و اوکراین، حدود 1300 نیروی اوکراینی کشته شدند.

یک خبر تستی برای بررسی 404

یک خبر تستی برای بررسی 404

خبر تستی

بازار طلا و سکه هم امروز به دلیل نوسان اونس طلا در دامنه محدود، سکان خود را به دستان دلار داد و افزایش قیمت محسوسی را تجربه کرده است.

فدراسیون بین المللی فوتبال در صفحه اینستاگرام خود تولد مسی را به فارسی تبریک گفت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین به اظهارات نتانیاهو درباره آمادگی برای توافق جزئی با حماس واکنش نشان دادند.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در دادگاه امروز مطبوعات با اکثریت آرا محمد مهاجری مجرم دانسته شد.

در ادامه واکنش‌های روسیه به حمله موشکی اوکراین به شبه جزیره کریمه، کرملین آمریکا را مسئول این اقدام دانست و به واشنگتن هشدار داد.

به گفته وزیر کشور ترکیه، 31 نفر به ظن همکاری با داعش در این کشور بازداشت شدند.