یک‌شنبه 10 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به واشنگتن تاکید کرد که این رژیم، «خواهان جنگ با لبنان نیست، اما برای هر سناریویی آماده می‌شود.»

شکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس از دریافت گزارش درباره حمله راکتی به یک کشتی تجاری در غرب بندر الحدیده یمن خبر داد.

به دنبال یک کودتای نظامی در بولیوی که در عرض چند ساعت با شکست مواجه شد، روسیه در مورد «دخالت خارجی مخرب» در این کشور آمریکای لاتین هشدار داد.

آمریکا، ژاپن و کره‌جنوبی امروز (پنجشنبه) اولین مانور نظامی سه‌جانبه چند بخشی خود را در شبه‌جزیره کره آغاز کردند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از فعال بودن ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز انتخابات خبر داد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: سقف اجاره بهای مسکن برای فصل تابستان در استان تهران 26 درصد تعیین شده و در صورت تخلف با مشاوران املاک برخورد می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید و خیرش گرد و خاک همچنین وقوع رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان خبر داد.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان تلفنی گفتگو کرد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی در شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده و مسافران در صورت خرید بلیت با بیش از نرخ تعیین شده به انجمن گزارش دهند.

مسئول برگزاری انتخابات در خارج از کشور با اشاره به عدم موافقت کانادا برای استقرار صندوق‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت که صندوق‌های اخذ رای در مرز آمریکا و کانادا به منظور اخذ آرای هموطنان ایرانی مقیم کانادا مستقر خواهد شد.

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 8 اعلام کرد: آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انصراف خویش را به وزارت کشور اعلام کرده است.

محسن رضایی از انصراف این کاندیداهای ریاست جمهوری تشکر کرد.

پویش به علاوه 1 کلید خورد.

امروز قیمت سکه امامی به 42,650,000 (چهل و دو میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.22 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

وزیر امور خارجه سوریه در سفری به ابوظبی با همتای اماراتی خود دیدار و درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.

به دنبال یک کودتای نظامی در بولیوی که در عرض چند ساعت با شکست مواجه شد، روسیه در مورد «دخالت خارجی مخرب» در این کشور آمریکای لاتین هشدار داد.