چهارشنبه 6 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی پورمحمدی گفت: من همان موقع نسبت به برجام حرف داشتم. قطعنامه ها ملت را بیچاره کرده، شما که مسئول بودید چرا جلوی قطعنامه ها رانتوانستید بگیرید؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما الان مرد هستیم و از دولت محدودی که در اختیارمان بود دفاع کنیم، عزیزان هم مرد باشند و از عملکرد دولت هایی که در آن بودند دفاع کنند.

مسعود پزشکیان گفت: مردم سرمایه ما هستند و باید با مردم آشتی کنیم، الان مردم با ما مشکل دارند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: درباره کرسنت موضع آقای پورمحمدی عجیب بود و در دوره آقای خاتمی بزرگترین خیانت های نفتی به کشور شد.

سعید جلیلی گفت: عده‌ای در هشت سال آن را از بین بردند. دلار 3 هزار تومانی شد 30 هزار تومان و 800 تحریم شد 1500 تحریم!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینجا جای بزن و در رو نیست و این مسایل جای جدی بحث دارد و کلیات را هم گفتند درست نیست.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: ین ما هستیم که با همین ترامپ که شما مردم را از او می ترسانید می توانیم مذاکره کنیم و خواست کشور را به او تحمیل کنیم. برخی در دولت آقای روحانی، به قیمت دلار فعلی، 750 میلیون تومان حقوق می‌گرفتند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جلیلی گفتند برجام را نپذیریم اما نگفتند جایگزین آن چیست؟ یک عده خیال می کنند که عقل کل هستند.

بیژن زنگنه به ادعاهای تند جلیلی و زاکانی درباره موضوع کرسنت پاسخ داد.

محمدباقر قالیباف گفت: با پیشنهاد پزشکیان موافقم که پشت تریبونها حرف نزنیم و اینها را جای دیگری صحبت کنیم. اگر اینجا گفتم، بخاطر این بود که بین مردم مطرح کردند و مردم می‌گویند که سر قدرت دارند دعوا می‌کنند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل آقای پورمحمدی این است که اسناد را در مجموعه خود بایگانی کرد. کرسنت دستپخت آقای خاتمی است.

سعید جلیلی گفت: مگر نمی گفتند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد؟ رفتند توافق کردند نتیجه اش چه شد؟ طرف کلاً عمل نکرد و خارج شد!

مصطفی پورمحمدی خطاب به سعید جلیلی گفت: آقای جلیلی وقتی من وزیر کشور بودم و میخواستم سازمانهای مردم نهاد را سامان بدهم ایشان معاون من را خواست و گفت میخواهی انقلاب رنگی راه بیاندازی؟

در جریان مناظرات پورمحمدی درباره موضوع سیاست داخلی به جلیلی حمله کرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: تا قبل از دهه 90 مسئله مشارکت مردم و قهر مردم از صندوق را نداشتیم؛ اوج مشارکت مردم سال 88 است.

اقتصادنیوز: چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع مسایل سیاسی و سیاست خارجی اختصاص داشته است.