سه‌شنبه 12 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش 41 درصدی طلاق توافقی در شهر تهران خبر داد.

دادستان شهرستان رزن از کشف پنج جسد در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

درگاه ملی مجوزهای کشورهای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار (تبصره 3 ماده 7 مکرر)، صدور خودکار تعداد 1029 عنوان مجوز با درخواست‌های مواجه با تاخیر از روز پنجشنبه 7 تیرماه 1403 در درگاه ملی مجوزها فعال شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از تشدید بادهای 120 روزه در منطقه سیستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، مرکز نوآوری بهسازان فردا با رویکردی نوین و استراتژی‌های پیشرفته، در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد یافت.

یک فعال سیاسی بیانیه حمایت محمدباقر قالیباف از یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تاسف بار خواند.

کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری در پیامی تاکید کرد: وظیفه همگان بویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را بکار گیرند و علاوه بر خویش، دیگران را هم برای رای به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.

پنتاگون اعلام کرد ایالات متحده به پرواز‌های خود بر فراز آب‌های بین المللی دریای سیاه ادامه خواهد داد.

علیرضا زاکانی در پیامی از هوادارن خویش خواست تا از سعید جلیلی حمایت کنند و خویشاوندان خویش را برای رای به سعید جلیلی در دور دوم متقاعد کنند.

درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از محافل سیاسی و داخلی این کشور فراتر رفته و متحدان آمریکا نیز به طور پنهانی از کناره‌گیری بایدن می‌گویند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه استان تهران، خوزستان و فارس رکورددار تعرض اراضی و زمین‌خواری در کشور شده‌اند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از سعید جلیلی حمایت کرد.

بنا بر اعلام سامانه تامین دام و طیور قیمت گوسفند زنده امروز 9 تیر 1403، 304 هزار و 700 تومان در هر کیلو است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت پروازهای داخلی گفت: وزارت راه و شهرسازی در تلاش است از طریق قوه قضائیه و سران قوا حکم صادر شده را متوقف کرده و مانع از افزایش بی‌رویه قیمت پروازهای داخلی شود.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما گفت: هنوز تصمیمی درباره نحوه برگزاری مناظره‌های دور دوم انتخابات گرفته نشده و در جلسه امروز کمیسیون تبلیغات این موضوع مشخص خواهد شد.

رییس اداره امور بازماندگان سازمان تامین اجتماعی شروط پرداخت مستمری به بازماندگان بیمه‌شده‌ای که به غیر از حادثه ناشی از کار یا بیماری‌های حرفه‌ای فوت کرده‌اند را اعلام کرد.