جمعه 28 اردیبهشت 1403

دهقان: تعداد تایید صلاحیت شدگان زیاد است / به ازای هر کرسی مجلس، 48 کاندیدا وجود دارد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دهقان: تعداد تایید صلاحیت شدگان زیاد است / به ازای هر کرسی مجلس، 48 کاندیدا وجود دارد + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره تعداد نامزد‌های تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس گفت: نسبت به دوره‌های گذشته شتاب رشد مشارکت را پیش بینی می‌کنیم، اما اینکه چند درصد مشارک خواهیم داشت باید زمان بگذرد. وی افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان و همچنین تعداد تایید صلاحیت شده‌ها زیاد است و البته شورای...

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره تعداد نامزد‌های تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس گفت: نسبت به دوره‌های گذشته شتاب رشد مشارکت را پیش بینی می‌کنیم، اما اینکه چند درصد مشارک خواهیم داشت باید زمان بگذرد.

وی افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان و همچنین تعداد تایید صلاحیت شده‌ها زیاد است و البته شورای نگهبان همانطور که سخنگوی این شورا هم اعلام کرد طبق قواعد خودش عمل می‌کند و کسانی را که صلاحیت دارند تایید می‌کند.

دهقان ادامه داد: الان به ازای هر کرسی مجلس 48 تایید صلاحیت شده داریم و از تمام سلایق در این افراد هستند؛ لذا باید خوش بین بود و همه افرادی که به انقلاب و نظام را قبول دارند کمک کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.