سه‌شنبه 24 مهر 1403

ده‌ها دستگاه کامیون سنگین در جاده‌های خلخال جریمه شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ده‌ها دستگاه کامیون سنگین در جاده‌های خلخال جریمه شدند

اردبیل - ایرنا - فرمانده پلیس راه اردبیل، خلخال گفت: در روزهای گذشته ماموران پلیس راه ده‌ها دستگاه کامیون حامل بار سنگین و غیرمجاز را در جاده‌های این شهرستان منتهی به استان گیلان متوقف و جریمه کرده‌اند.

سرهنگ علیرضا صحبتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تردد کامیون با بار بیش از حد مجاز در مسیر جاده‌های خلخال به گیلان ممنوع است.

او اضافه‌کرد: با اجرای این طرح از تخریب سطح جاده‌های این شهرستان که پیش از این توسط کامیون‌های حامل بار سنگین تخریب و تبدیل به معضل ترافیکی شهرستان خلخال شده است، جلوگیری خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال نیز با هشدار به صاحبان واحدهای تولیدی شن و ماسه و رانندگان کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی به مقصد استان گیلان گفت: در پی دریافت گزارش اضافه بار 2 کامیون با بار اضافی 16 هزار و 7 هزار تن قوانین بازدارنده جدیدی برای متخلفان اعمال می‌شود.

سیدناصر میرمرسلی افزود: از ابتدای خردادماه سال جاری برای کامیون‌های دارای بار اضافی شن و ماسه برای بار اول و دوم جریمه نقدی در نظر گرفته شده و برای بار سوم خودرو به مدت پنج روز توقیف می‌شود.

به گفته وی، همچنین واحدهای تولیدی دانه‌بندی شن و ماسه نیز در صورت تخلف برای بار اول اخطار کتبی و بار دوم تعهد کتبی و بار سوم واحد به مدت پنج روز تعطیل خواهد شد. .

*س_برچسب‌ها_س*