سه‌شنبه 10 مهر 1403

دو‌رفیق قدیمی والیبال ایران علیه هم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو‌رفیق قدیمی والیبال ایران علیه هم!

دو یار قدیمی در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران به هم رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال لیگ برتر ایران از فردا چهارشنبه یازدهم مهر ماه به طور رسمی با انجام شش بازی استارت خواهد خورد که در یکی از این بازی دو تیم تهرانی پیکان و صنعتگران امید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر روی نیمکت تیم پیکان تهران، پیمان اکبری و بر روی نیمکت تیم صنعتگران امید غلامرضا مومنی مقدم قرار دارند. این دو دوست قدیمی که سابقه بازی در تیم ملی والیبال ایران در جام ملتهای آسیا در سال 2001 را دارند، پس از سال ها همکاری به عنوان سرمربی و مربی در تیم های پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا تهران و تیم ملی جوانان، حالا باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

دو مربی حالا با تجربه والیبال ایران به خوبی از تفکرات یکدیگر مطلع هستند و این می تواند به جذابیت بازی بیفزاید. یکی از آخرین بارهایی که پیمان اکبری و غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی دو تیم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند به سال 93 بر می گردد که تیم پیکان تهران هر دو دیدار را سه بر دو پیروز شد و آن سال پیکان برای آخرین بار عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرد، غلامرضا مومنی مقدم آن سال سرمربی میزان خراسان بود.

پیمان اکبری به عنوان سرمربی و غلامرضا مومنی مقدم به عنوان دستیار او در لیگ برتر والیبال با تیم های پیکان تهران، سایپای تهران و شهرداری ارومیه توانستند عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران را به دست بیاورند و باید دید این بار که به عنوان دو سرمربی در دو تیم حضور دارند چه نتایجی خواهند گرفت.

دو‌رفیق قدیمی والیبال ایران علیه هم! 2