یک‌شنبه 1 مهر 1403

دو صد متر

دو صد متر

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت فوتی هدلاینز، از منابع معتبر در زمینه پوشاک تیم‌های ورزشی، عکسی از لباس نهایی ایران در جام جهانی منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گرت بیل خطرناک‌ترین بازیکن تیم ملی ولز در جام جهانی است.

وب‌گاه ورزش سه

نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هر از چندی دربی تهران در آن روزها نقل محافل است.

خبرگزاری ایسنا

استعداد یا سرمایه‌گذاری؟ این سوالی است که همواره درباره علت پیشرفت کشورهای صاحب سبک مطرح می‌شود که چطور برخی از کشورها توانسته‌اند از نظر فوتبالی، سرآمد باشند و بخش عمده‌ای از ستاره‌های دنیای فوتبال پرورش یافته در این کشورها هستند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

قهرمان دو صد متر المپیک و سریع‌ترین مرد دنیا، دیدار امشب منچستریونایتد و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک نگاه می‌کند.

خبرگزاری دانا

کمپ تیم‌های ملی کشتی در مجموعه ورزشی آزادی با حضور جمعی از مسئولین ورزش کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان دوومیدانی ناشنوایان که در لهستان در حال برگزاری است، دوندگان کشورمان از راهیابی به مرحله فینال "دو صدمتر" بازماندند.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه تایمز نوشت که در تاریخ تاریک دو و میدانی این قهرمانی بدین معناست که ورود هر ستاره جدید به افراد شکاک هشدار می دهد".

وب‌گاه مشرق نیوز

قهرمان دو صد متر کشور ایتالیا در مسابقات المپیک توکیو با اتهام دوپینگ مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

جاکوبز که در سال 2018 رشته خود را از پرش طول به دو سرعت تغییر داده است، با زمان 9.8 ثانیه از خط پایان گذشت و قهرمان المپیک توکیو شد.

خبرگزاری مهر

دونده ایتالیایی به نام یاکوبس عنوان قهرمانی مسابقات دو 100 متر بازی های المپیک را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایسنا

مارسل یاکوبس ایتالیایی توانست طلای دوی صد متر را به دست بیاورد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، المپیکی شدن دو بانوی ملی پوش ایرانی در رشته های ورزشی بدمینتون و دو صد متر را تبریک گفت.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا خاتمی گفت: مشکل اصلی ما در انتخابات، قهر مردم است. اصلاح‌طلبان هرچه بخواهند مردم را به انتخابات تشویق کنند خیلی اثری ندارد، چون مردم می‌گویند شما چه قدرت و اختیاری دارید؟ بهترین آدم را هم رئیس‌جمهور کنید، این رئیس‌جمهور می‌تواند برنامه‌هایش را اجرائی کند؟ اگر رئیس‌جمهوری گفت می‌خواهم برجام را به هر قیمتی حفظ کنم، می‌خواهم حقوق مدنی و شهروندی را حفظ کنم، با خلاف قانون‌ها برخورد...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق با محمدرضا خاتمی دبیرکل سابق حزب مشارکت در باره سیاستهای انتخاباتی 1400 مصاحبه ای انجام داده است.

خبرگزاری مهر

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک اما در لیگ برتر فصل پیش رو وجود دارد و آن هم نرفتن به خواب قهرمانی است که کسب کردیم. خیلی خوب می دانیم همه چیز را باید از صفر شروع کنیم.