سه‌شنبه 8 خرداد 1403

دو و میدانی

دو و میدانی

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران باقرار گرفتن در جایگاه دوم گروه خود جواز حضور در فینال رقابت های دو سرعت را کسب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دونده ایرانی با یک اتفاق تلخ عازم مسابقات آسیایی هانگژو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد جعفر مرادی با شرکت در ماراتن برلین موفق شد رکورد ملی دو ماراتن ورزش دو و میدانی را ارتقاء دهد.

وب‌گاه ورزش سه

چین همچنان مدعی اصلی کسب اکثر مدال‌های رشته دو و میدانی در مسابقات آسیایی هانگژو است.

وب‌گاه ورزش سه

بحرین طبق معمول برای کسب بیشترین سهم از مدال های رنگارنگ در رقابت های بازی‌های آسیایی که به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار می شود، روی رقابت های دو و میدانی حساب می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

عربستان در نوزده رشته از مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو نماینده دارد.

وب‌گاه ورزش سه

کره شمالی نام 191 ورزشکار را برای شرکت در بازی‌های آسیایی که قرار است هفته آینده آغاز شود، ثبت کرده تا به انزوای سه ساله خود از صحنه ورزش جهانی پایان بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت یک دونده مسابقه دو و میدانی را نسبت به رقبای او در چهار حالت کلی می‌توان تصور کرد: 1- او از برخی دونده‌ها عقب‌تر و از برخی دیگر جلوتر است. 2- فاصله او از بقیه دوندگان، ثابت است و تغییر نمی‌کند. 3- فاصله او از دوندگان عقب‌تر در حال کم شدن و از دوندگان جلوتر در حال زیاد شدن است. 4- فاصله او از دوندگان عقب‌تر در حال زیاد شدن و از دوندگان جلوتر در حال کم شدن است.

وب‌گاه ورزش سه

در پی شکست امروز تیم ملی بسکتبال آمریکا در نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال شبکه خبری یورو اسپورت مجددا بازیکنان ان‌بی‌ای را دست انداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رکورددار دوی 400 متر بامانع، گفت: در ایران رقیبی ندارم و حتی در مسابقات بین‌المللی ترکیه نیز تنها سه ورزشکار حضور داشتند و در واقع با خودم رقابت می‌کردم.

وب‌گاه ورزش سه

کاروان قطر با حضور 180 ورزشکار زن و مرد در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژوی چین شرکت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: «علی اکبر بذری» ورزشکار اعزامی از جزیره کیش مدال طلای مسابقات دو و میدانی کشور را کسب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اعضای تیم ملی دوومیدانی ایران به دلیل استفاده از مواد ممنوعه، با محرومیت مواجه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وضعیت سلامتی شما در آینده چگونه خواهد بود، پاسخ این سؤال می‌تواند در انگشتان شما باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان امروز دوشنبه 13 شهریور به میزبانی مجتمع ورزشی آفتاب انقلاب به کار خود پایان داد. در پایان این رقابت‌ها تیم خراسان رضوی با 5 طلا و 1 برنز کاپ قه