سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

دو و میدانی

دو و میدانی

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - 2 دختر رکورددار یزدی رشته‌های دو و میدانی ایران، یکی در دوهای 100 متر و 200 متر و دیگری در پرش با نیزه، مدعی هستند به دلیل نبود امکانات و شرایط لازم در یزد، تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش پارادوومیدانی ایران پس از کسب مدال طلای پاراآسیایی گفت: مدال طلای دوی 200 متر کلاس T35 را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی پوشان پارا دو و میدانی ایران در فینال رقابت‌های پرش طول و پرتاب وزنه به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

در دومین روز برگزاری رسمی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو عصر سه شنبه (2 آبان 1402) مسابقات دو و میدانی در بخش های مختلف برگزار و نمایندگان کشورمان به رقابت پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هاشمیه متقیان نسبت به پس گرفتن مدال طلای او در بازی های پاراآسیایی هانگژ واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

هاشمیه متقیان به پس گرفتن مدال طلایش از سوی کمیته برگزاری بازی های پاراآسیایی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

ملی پوش دو و میدانی کشورمان پس از کسب مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی مدال را تقدیم مردم ایران کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امان الله پاپی در ماده پرتاب نیزه کلاس F57 با ثبت رکورد 49.24 متر، ضمن شکست رکورد این ماده در بازی‌های پاراآسیایی، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - آیین تجلیل از ورزشکاران، داوران و مربیان دو و میدانی استان فارس با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون در شیراز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سرپرست فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه می کوشیم میزبان شایسته ای در تهران برای مسابقات قهرمانی آسیا که سهمیه ورودی المپیک 2024 پاریس است باشیم، گفت: این مسابقات از یکم تا چهارم اسفند ماه سال جاری در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وب‌گاه فرارو

هفته پایانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در هوای بارانی و در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مسابقه چهارجانبه خوبی را پشت سر گذاشتیم. با اردن و قطر بازی کردیم البته اگر با عراق روبرو می‌شدیم برای تیم ما بهتر بود. این مسابقات، بازی‌های تدارکاتی خوبی برای آمادگی در جام ملت های آسیا بود ولی باید به فکر بازی با تیم هایی نظیر ژاپن و کره جنوبی باشیم. وی...

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می رسد که جدیدترین و آخرین تیم ملی فوتبال جهان در حال شکل گیری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت دوومیدانی گفت: فرزانه فصیحی دونده 100 متر نیست و راهی که می‌رود، غلط است.

وب‌گاه ورزش سه

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به پایان رسید و کاروان 289 نفره ایران در 34 رشته ورزشی با کسب 13 مدال طلا، 21 نقره، 20 برنز و مجموع 54 مدال در جایگاه هفتم قرار گرفت.