یک‌شنبه 1 مهر 1403

دکتر رقیه جلیلی؛ دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
دکتر رقیه جلیلی؛ دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران

خانم‌ها به دلایل متعددی از جمله کوچک یا بزرگ بودن سینه ها که موجب افتادگی آن ها نیز می‌شود؛ و همچنین ابتلا به سرطان سینه مجبور می شوند به جراحی سینه تن دهند. هدف شما از جراحی سینه هر چه که باشد از جراحی زیبایی سینه گرفته تا جراحی آن برای درمان سرطان خوش خیم یا بدخیم سینه، باید به دنبال دکتر فوق تخصص جراحی سینه بگردید. از آن جایی که پزشکان متعددی در این زمینه فعالیت دارند، پیدا کردن یک پزشک متخصص جراح سینه کار خیلی آسانی نیست؛ به همین دلیل تصمیم داریم شما را با دکتر رقیه جلیلی بهترین جراح سینه در تهران آشنا کنیم.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارها و تمامی خدماتی که دکتر رقیه جلیلی ارائه می دهد به وب سایت ایشان به نشانی www.drjaliliroghieh.comمراجعه کنید.

با بهترین فوق تخصص جراحی سینه در تهران آشنا شوید

امروزه بسیاری از خانم ها با این باور که سینه های آنها نامتقارن و یا کوچک بوده اقدام به جراحی سینهمی کنند. در برخی موارد نیز باور خانم ها که سینه جذابی ندارند و یا سینه ها رشد لازم را ندارد به جراحی پروتز سینه می انجامد. در شرایطی مانند بارداری و شیردهی نیز سینه خانم ها با تغییر شکل مواجه می شود که این مسئله کاهش اعتماد به نفس آنها را به دنبال دارد. این افراد با این شرایط گزینه جراحی پروتز سینه را برای دستیابی به اندازه و فرم سینه دلخواه خود انتخاب می کنند. جراحی پروتز سینه توسط دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران، دکتر رقیه جلیلی در پشت پستان خانمها انجام میشود. پروتز ها که به سینه خانم ها تزریق می شوند به شکل کیسه هستند. کیسه ها با سرم نمکی و یا ژل سیلیکون پر شده‌اند و در جهت بهبود ظاهر سینه خانم ها در قسمت بالای عضله اصلی سینه و یا زیر آن قرار می گیرند.

در این جراحی سینه ماده پروتز برای برجسته کردن و یا بزرگ نشان دادن فرم سینه در داخل سینه انجام میشود. جراحی سینه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی در دنیا بوده که بسیاری از افراد از نتایج آن رضایت دارند. بسیاری از خانم ها با انجام دادن جراحی سینه رضایت بیشتری از اندام خود به دست می آورند و در این راستا به دیگران نیز انجام پروتز سینه را توصیه می کنند.

همانطور که اشاره کردیم بهترین دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران، دکتر رقیه جلیلی است؛ البته خدماتی که ایشان ارائه می دهد تنها شامل جراحی سینه نمی شود. دکتر رقیه جلیلی تمامی جراحی های زیبایی از جراحی ابدومینوپلاستی گرفته تا جراحی لیپوماتیک و... را انجام می دهد. پیشنهاد ما به شما این است که برای آشنایی با تمامی خدمات جراحی های زیبایی مطلب با انواع جراحی زیبایی اندام بیشتر آشنا شوید را در وب سایت دکتر جلیلی مطالعه کنید.

انواع جراحی های پستان توسط دکتر فوق تخصص جراحی سینه

فرقی نمی کند که هدف شما از جراحی سینه به دلیل بزرگ و افتاده بودن سینه ها یا کوچک بودن آن ها یک جراحی زیبایی باشد یا به دلیل ابتلا به سرطان سینه یک جراحی درمانی. در هر صورت شما می توانید برای جراحی سینه به دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران، دکتر رقیه جلیلی که به صورت کاملا تخصصی با آناتومی سینه آشنایی داشته و به بهترین شکل ممکن عمل جراحی سینه را انجام می دهد تا شما به هدف خود برسید. شما می توانید برای مشاهده تمامی خدماتی که توسط دکتر رقیه جلیلی ارائه می شود و دیدن نمونه کارهای ایشان در عمل های جراحی مختلف به سایت www.drjaliliroghieh.comمراجعه کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام تماشاخانه

8 روز است اینجا نشسته ام برای نوبت سونوگرافی! / بیمارستانی که روی میله های نازک سوار است / جولان مارهای سیاه بی پادزهر / 100 کیلومتر راه برای کشیدن یک دندان / مسؤولان دعوت به صبر می کنند! (فیلم)

ببینید بستنی در ژاپن چطور تولید می‌شود (فیلم)

فیلم های دیگر
دکتر رقیه جلیلی؛ دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران 2
دکتر رقیه جلیلی؛ دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران 3
دکتر رقیه جلیلی؛ دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران 4
دکتر رقیه جلیلی؛ دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران 5