چهارشنبه 4 مهر 1403

ذوب‌آهن و کسب 5 امتیاز مقابل مدعیان قهرمانی / تیمی که به غول‌های لیگ برتر رحم نمی‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ذوب‌آهن و کسب 5 امتیاز مقابل مدعیان قهرمانی / تیمی که به غول‌های لیگ برتر رحم نمی‌کند!

ذوب‌آهن اصفهان در مواجهه با سه مدعی قهرمانی 5 امتیاز به دست آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان فوتبال اصفهان در شرایطی که قرعه بسیار سختی در شروع مسابقات نصیب آنها شده بود، توانستند سربلند از بازی‌های دشوار بیرون بیایند و امتیازات خوبی را به دست بیاورند.

ذوب آهن که در 5 هفته ابتدایی مسابقات سه بازی سخت و دشوار مقابل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان داشت تنها یک بازی خانگی مقابل طلایی‌پوشان اصفهان را پشت سر گذاشت و چهار بازی خود را بیرون از خانه برگزار کرد. در چنین شرایطی شاگردان محمد ربیعی موفق شدند امتیازات خوبی را از این بازی‌ها به دست بیاورند و نکته اصلی در روند نتیجه‌گیری ذوب آهن به توقف مدعیان توسط آنها بود.

ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با تساوی یک بر یک متوقف کند؛ این تیم در ادامه تراکتور پرمهره و مدعی را در تبریز با نتیجه یک بر صفر شکست داد و در هفته پنجم در مسابقه موسوم به دربی اصفهان مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید.

سبزپوشان فوتبال اصفهان که نمایش‌های خوبی را تا اینجای مسابقات ارائه کردند بی‌شک یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به حساب می‌آیند و توقف سه مدعی قهرمانی توسط آنها این مسئله را نشان می‌دهد.

بدون تردید محمد ربیعی حالا به روزهای بهتر برای ذوب آهنی می‌اندیشد که فصل گذشته با وجود بودجه محدود و شرایط متوسطی که داشت رتبه خوب پنجمی را به دست آورد. ذوب‌آهن در هفته ششم در اهواز میهمان فولاد خوزستان است و در این مسابقه هم ربیعی شاگردانش را برای کسب نتیجه مطلوب به میدان خواهد فرستاد.

ذوب‌آهن و کسب 5 امتیاز مقابل مدعیان قهرمانی / تیمی که به غول‌های لیگ برتر رحم نمی‌کند! 2