جمعه 30 شهریور 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تایید کرد که هنوز به گروه واتساپی بازیکنان این تیم اضافه نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو فوق العاده است، یک فوق ستاره و یک اعجوبه ولی در تیم ملی پرتغال یک رهبر واقعی داریم و نام او په‌په است.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام خودش از گل دقیقه پایانی برابر اسلواکی شگفت زده نشده بود و گفت در رئال برایش اینها عادی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

نام کیلیان امباپه و اندریک ارموز رسما وارد سایت باشگاه رئال مادرید شد و بعد از مشخص شدن شماره آنها، پیراهنشان نیز برای فروش در دسترس قرار می گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

خوسلو با انتشار پیامی در حساب شخصی خود در توییتر از هیجانش برای بازی در الغرافه نوشت.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام، مهاجم تیم ملی انگلیس، پس از گل مهلک خود به اسلواکی در اولین مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا عصبانی به نظر می‌رسید.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، شوخی جالبی با گل حساسی که برای تیم ملی کشورش زده است کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری از تیم‌های لیگ برتری هنوز برای سرمربی فصل آینده خود تصمیم نگرفته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه القادسیه عربستان با پیشنهادی نجومی به دنبال جذب مائورو ایکاردی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال انگلیس که با پنج امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C یورو 2024 راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شده بود از ساعت 19:30 به مصاف اسلواکی رفتند. انگلیس با وجود صدرنشینی به دلیل بازی‌های بی‌روح در مرحله گروهی با انتقادهای زیادی مواجه بود و با اینکه پیش از شروع تورنمنت اکثر کارشناسان سه‌شیرها را شانس مهم قهرمانی می‌دانستند، در حال حاضر شانس قهرمانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، فصل درخشانی را در لیگ حرفه‌ای عربستان با تیم...

وب‌گاه عصر ایران

کریم بنزما، ستاره فرانسوی که در رئال مادرید به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می‌شد، در اولین فصل حضورش در فوتبال عربستان با عملکردی ضعیف و دور از انتظار، ناکام مطلق بود.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید و تیم ملی آلمان، با طرحی جالب و منحصر به فرد از دونر کباب روی کفش‌های جدیدش، بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرد.