چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

رئیس کمیته داوران؛ ناظر دربی گیلان در لیگ دسته اول شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رئیس کمیته داوران؛ ناظر دربی گیلان در لیگ دسته اول شد

رشت - ایرنا - فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ناظر گروه داوری دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال چوکا تالش و ملوان بندرانزلی عصر روز یکشنبه نهم آذرماه در هفته دوم از رقابت های لیگ دسته اول کشور و در اولین دربی گیلان در این لیگ به میزبانی تیم چوکا به مصاف هم می روند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اهمیت این دیدار فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور می یابد و امید است که این مسابقه بدور از هرگونه حاشیه برگزار و شاهد یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی با اشاره به گروه داوری این دیدار بیان کرد: محمدباقر باقرپور به عنوان داور، قضاوت تیم های چوکا تالش و ملوان بندرانزلی دربی گیلان در لیگ دسته اول را برعهده خواهد داشت که رامین بابایی و احمد کاظم لو به عنوان کمک داور و همچنین شهاب محمدی به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور دارد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به گروه داوری بازی شهرداری آستارا دیگر نماینده گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین فرهاد امینی قضاوت دیدار تیمهای شهرداری آستارا و فجر سپاسی شیراز را برعهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هاشم خدابنده لو و حسین سلیمانی به عنوان کمک داور امینی را در این دیدار همراهی خواهند کرد، ضمن اینکه مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور می یابد و فرزاد معبودی نیز به عنوان ناظر گروه داوری این بازی انتخاب شد.

وهابی تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور باید عصر دوشنبه دهم آذر ماه در یک دیدار خانگی رو در روی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز قرار گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

*س_برچسب‌ها_س*