چهارشنبه 18 مهر 1403

رادیو معارف فخر رسانه ملی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رادیو معارف فخر رسانه ملی است

آیت الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و شورای فقای نگهبان - در آیین تجلیل از 23 سال کارشناسی ایشان در برنامه‌های رادیو معارف، بخاطر استفاده از محتوای ناب الهی و معارف اهل بیت (ع) و همچنین بیان مطالب متقن در موضوعات مختلف روز در برنامه ها، رادیو معارف را فخر رسانه ملی و حوزه علمیه دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رادیو معارف مرکز صدور کارشناسان درجه اول است و باید بستر پرورش و رشد کارشناسان مباحث معارفی و اسلامی باشد.

عضو فقهای شورای نگهبان ضمن تشکر از انعکاس مطالب زیبای آیت الله جوادی آملی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و زبان‌ها و پرداختن به پخش نوای مادحین مختلف استان‌ها در رادیو محرم، خود را شنونده همیشگی رادیو محرم خواند.

آیت الله خاتمی در پایان ضمن تشکر از عوامل برنامه سیره پیشوایان و تقدیر از مدیریت خوب گروه مربوطه، پیشنهاد داد رادیو معارف می‌تواند از تألیف و نگارش کتب ارزشمند تفسیر قرآن آیات عظام سبحانی و جوادی آملی طی مراسمی تجلیل کند.

مسعود کاویانی، مدیر رادیو معارف در این جلسه بیان کرد: تشکر می‌کنم از ایشان بخاطر لطفی که طی این سال‌ها با نکته سنجی، پیشنهاد‌هایی سازنده به رادیو معارف داشتند.

کاویانی گفت: شیوه تبیین آیت الله خاتمی برای بیان مطالب مثال زدنی و مایه مباهات رادیو معارف است.

وی افزود: آیت الله خاتمی به غیر از کارشناسی برنامه‌های سیره نبوی، سیره علوی، سیره فاطمی، سیره حسنی و... فقط در برنامه سیره پیشوایان 1100 برنامه 30 دقیقه‌ای و بیش از 30 هزار دقیقه کارشناسی داشتند و با افتخار بنا داریم که محتوای غنی این برنامه را به کتاب و همچنین بسته‌های صوتی کوتاه مدت تبدیل کنیم.

در پایان این جلسه، مدیر رادیو معارف از همراهی 23 ساله آیت الله سید احمد خاتمی با این رسانه دینی قدردانی کرد.