دوشنبه 23 مهر 1403

رافت: برای ادامه لیگ به همه تیم‌ها امکانات بدهند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رافت: برای ادامه لیگ به همه تیم‌ها امکانات بدهند

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است برای ادامه لیگ در شرایط کرونایی باید به همه تیم‌ها به طور یکسان امکانات داده شود.

پایان رافت در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص این که به طور رسمی اعلام شده است که ادامه این فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از سه ماه وقفه باید فوتبال جریان داشته باشد تا به جامعه کمی شادی تزریق شود. البته می‌دانم خیلی از تیم‌ها و باشگاه‌ها امکانات پزشکی مورد نظر را برای وضعیت کرونایی ندارند.

وی ادامه داد: این خیلی بد است که تعداد زیادی از تیم‌ها نتوانند امکانات را فراهم کنند. ادامه لیگ یک پروژه ملی است و باید به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کرد. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند باید به همه تیم‌ها امکانات داده شود تا مسائل بهداشتی رعایت شود.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: اگر خدایی نکرده درخلال لیگ یک بازیکن یا یک تیم آسیب ببیند همه اعتراض می‌کنند، پس بهتر است که همه تیم‌ها از امکانات یک سطح استفاده بکنند.

رافت در پاسخ به این پرسش که به نظرش چرا به یکباره نظر خیلی از مخالفان قهرمانی پرسپولیس در صورت لغو لیگ برگشت و آنها اعلام کردند که موافق قهرمان شدن پرسپولیس در صورت لغو لیگ هستند، گفت: اگر همه تیم‌ها با هم به جمع‌بندی برسند که لیگ لغو و پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود به نظرم حرکت جوانمردانه‌ای است و باید از آنها تشکر کرد. چه اشکالی دارد که به خاطر کشور و سلامت مردم این اتفاق رخ بدهد. فوتبال ما مثل آلمان نیست که زیرساخت های لازم را برای فعالیت در شرایط کرونایی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: هر روز تعداد زیادی از هموطنان ما به کووید -19 مبتلا می‌شوند و تعدادی هم از دنیا می‌روند به خاطر همین بهتر است بازی‌ها برگزار نشود. الان خوزستان کانون کرونا است شما ببینید چند تیم از این استان در لیگ برتر هستند و چند تیم برای برگزاری دیدارشان باید به این استان بروند؛ تمام این موضوعات باعث ایجاد استرس و ترس می‌شود.

مهاجم سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات مدیرعامل تراکتور که گفته بود قهرمان لیگ با بازی پلی‌استیشن مشخص شود گفت: واقعا از شنیدن این صحبت تعجب کردم. من مدیرعامل تراکتور را نمی‌شناسم و فکر می‌کنم اگر چنین حرفی زده؛ فقط از اطلاعات کم است.

*س_برچسب‌ها_س*