سه‌شنبه 17 مهر 1403

رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی‌های مهاباد جریمه شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی‌های مهاباد جریمه شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی تاکنون رانندگان 129 دستگاه خودرو در این شهرستان جریمه پنج میلیونی ریالی شدند.

سرهنگ محمد توحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این خودروها به دلیل رعایت نکردن طرح تردد ممنوعه در ورودی‌های شهر و بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ابلاغی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت از ورود و خروج هزار و 833 دستگاه خودرو در به این شهرستان در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: به منظور سلامت شهروندان، طرح محدودیت تردد از ساعت 9 شب تا چهار صبح هم در این شهر اجرا شده است که طی آن سه هزار و 608 راننده خودرو که بدون توجیه در سطح شهر تردد می‌کردند، تذکر گرفتند.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: در پی اعمال محدودیت‌های کنونی ترددهای درون و برون شهری به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده و مردم به بهترین شکل با اجرای این طرح همراهی کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: این تقاضا و انتظار وجود دارد که شهروندان کماکان با اجرای این طرح همراهی و از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری پرهیز کنند.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی از یکم آذرماه 99 به مدت 2 هفته مشاغل سطح 2، 3 و 4 تعطیل و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا می‌کنند و همچنین تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و به ترتیب شامل جریمه 10 میلیون و 5 میلیونی ریالی خواهد شد.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت هم‌اکنون در شرایط نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*