چهارشنبه 13 تیر 1403

راهنمای انتخاب بهترین ساعت زنانه + مقایسه 6 برند برتر

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
راهنمای انتخاب بهترین ساعت زنانه + مقایسه 6 برند برتر

ساعت مچی برای زنان فقط یک وسیله برای نشان دادن زمان نیست. خانم‌ها از انواع ساعت مچی به‌عنوان یک اکسسوری در استایل خود استفاده می‌کنند.

رپرتاژ آگهی: ازاین‌رو بانوان نهایت دقت را راجع به نکات مختلف در زمان خرید ساعت، به خرج می‌دهند. هنگام انتخاب ساعت مچی زنانه علاوه‌بر هماهنگی ظاهر ساعت با لباس‌ها و سایر اکسسوری های خود، به اورجینال بودن آن نیز دقت کافی داشته باشید؛ زیرا ساعت زنانه اصل باعث شکیل‌تر شدن استایل‌های رسمی و اسپرت شما خواهد شد. در این مطلب به معرفی 6 مورد از برندهای برتر در زمینه تولید ساعت مچی زنانه می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید بهترین ساعت زنانه اورجینال هستید، برندهای معرفی شده در این مقاله را در گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

1. کاسیو؛ یکی از برترین برندهای جهان در زمینه تولید ساعت مچی زنانه

شرکت ژاپنی کاسیو فعالیت خود را از سال 1946 در زمینه تولید لپ‌تاپ، دوربین فیلم‌برداری و عکاسی، ماشین حساب، انواع ساعت مچی زنانه و مردانه آغاز کرد. برند کاسیو با تولید و عرضه محصولات مرغوب، خاص و باکیفیت، باعث افزایش اعتبار خود در اقصی نقاط جهان شده است. کالکشن‌های جی شاک، ادیفایس، پروترک، بیبی جی، انتایسر، وینتیج و یوث برند کاسیو از محبوبیت بسیاری میان افراد خاص‌پسند برخوردار هستند.

ویژگی‌هایی مانند نمایش تقویم هوشمند روی صفحه نمایشگر ساعت، ضدضربه و ضدآب بودن، داشتن قطب‌نما و مجهز بودن به فناوری GPS به جذابیت ساعت‌های کمپانی کاسیو می‌افزاید. همچنین دوام بالا، تنوع سبک، رنگ‌بندی، اندازه و بازه قیمتی مناسب باعث شهرت هر چه بیشتر برند ساعت کاسیو در جهان شده است. متاسفانه انواع ساعت تقلبی به‌عنوان ساعت اصل این برند در کشور به فروش می‌رسد. برای اطمینان از خرید ساعت زنانه مارک دار حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

2. برند اسپریت؛ پیشگام در تولید و عرضه ساعت‌های لوکس زنانه

کمپانی آمریکایی اسپریت از سال 1968 در زمینه تولید انواع لباس و اکسسوری مانند ساعت مچی زنانه و مردانه فعالیت می‌کند. تلاش برند اسپریت از آغاز راه‌اندازی تولید محصولاتی بوده است که سازگار با محیط زیست باشد. ویژگی بارز ساعت‌های زنانه اسپریت طراحی فوق‌العاده جذاب و همچنین کیفیت بالای ساخت بدنه و موتور ساعت است. به‌دلیل تنوع بالای محصولات sprit، امکان ست کردن این ساعت با استایل‌های مختلف برای بانوان وجود خواهد داشت.

از طرف دیگر اسپریت در زمینه تولید ساعت‌های استیل طلایی رنگ لوکس و باکیفیت، پیشتاز است و انواع ساعت طلایی این برند محبوبیت بالایی بین خانم‌ها دارد. ساعت‌های اسپریت در دو دسته‌بندی کلی کور و کالکشن در بازار عرضه می‌شوند. موتورهای کور از نوع کوارتز هستند و در این مدل ساعت‌ها از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. ازاین‌رو قیمت ساعت طلایی زنانه این برند آمریکایی باتوجه‌به نوع موتور به‌کاررفته در ساعت و کالکشن آن، متفاوت است.

3. سیکو؛ تولیدکننده بهترین ساعت مچی زنانه مینیمال با موتور کوارتز

آغاز فعالیت کمپانی سیکو در زمینه تولید ساعت مچی از سال 1969 اتفاق افتاد. این برند ژاپنی باسابقه به‌عنوان اولین کمپانی ساعت‌سازی جهان، ساعت مخصوص به غواصی را تولید کرده است. مواد سازنده ساعت‌های برند سیکو بسیار باکیفیت هستند و باعث حساسیت و تغییر رنگ پوست دست نمی‌شوند. همچنین انواع ساعت سیکو مجهز‌به شیشه کریستال یاقوت کبود هستند که این نوع شیشه ضدخش و ضدتابش نور خورشید است. ساعت‌های مچی Seiko به دلیل طراحی ظریف و مینیمال، بین بانوان محبوبیت بسیاری دارند.

این برند انواع مدل‌های مد روز ساعت زنانه مانند کورنوگراف های اسپرت و ساعت کلاسیک را ارائه می‌کند. انواع بندهای ساعت زنانه سیکو شامل فولاد ضدزنگ، چرمی و سیلیکونی می‌شوند که در عین زیبایی، از دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. کالکشن‌های زیرمجموعه Seiko، گرند سیکو و سیکو 5، به‌شکلی طراحی شده‌اند که پاسخگوی انواع سلیقه‌ها باشند. همه این موارد باعث شده است تا برند سیکو جزو بهترین مارک ساعت مچی زنانه در ایران شناخته شود.

4. کالکشن جی شاک؛ محبوب‌ترین سری ساعت مارک کاسیو

سری جی شاک برای اولین‌بار در سال 1981 طراحی و در سال 1983 به شکل رسمی به بازار ژاپن عرضه شد. عواملی مانند کیفیت بسیار بالا و مقاومت آن در برابر حرارت، آب، خط‌وخش و ضربه باعث محبوبیت بسیار این زیرمجموعه برند کاسیو شده است. ازاین‌رو ساعت‌های سری جی شاک برای بانوان ورزشکار بسیار مناسب به شمار می‌رود. قابلیت‌های کاربردی ساعت زنانه جی شاک شامل استفاده از انرژی خورشیدی، فناوری GPS و قطب‌نما می‌شود. همچنین ساعت‌های زنانه جی شاک مجهزبه انواع سنسورهای سنجش دما، ارتفاع، عمق و فشار هستند.

5. سیتیزن؛ برندی با سابقه یک قرن تولید بهترین ساعت زنانه

برند سیتیزن در سال 1930 توسط سرمایه‌گذاران سوئیسی و ژاپنی به‌شکل رسمی تاسیس شد. ارزش های این برند با قدمت بالا ژاپنی، نوآوری در طراحی، کیفیت ساخت بالا، دقت فنی و حفظ اصالت از ارزش‌های برند سیتیزن به شمار می‌رود. شرکت ساعت‌سازی citizen با عرضه ساعت مچی با قابلیت شارژ نوری، اهمیت خود به حفظ محیط زیست را اعلام کرده است.

یکی از ویژگی‌های خاص ساعت‌های زنانه سیتیزن الهام گرفتن از آسمان شب و طبیعت در طراحی ساعت‌های مچی است. در طراحی ساعت‌های مچی زنانه این برند از انواع سنگ‌های قیمتی، عناصر طبیعی مانند صدف نیز استفاده شده است.

6. اورینت؛ تولیدکننده ساعت‌های لوکس و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه

برند ژاپنی orient در سال 1950 تاسیس شد. نقطه آغاز تولید ساعت‌های لوکس در برند اورینت، به‌طور رسمی در سال 1960 با ساخت و عرضه ساعت مچی قاب طلا بود. طراحی خلاقانه، قطعات بادوام درون موتور، کیفیت خارق‌العاده و مهم‌تر از همه قیمت مقرون‌به‌صرفه از ویژگی‌های بارز برند اورینت محسوب می‌شود. ازاین‌رو ساعت‌های مچی برند orient از محبوبیت قابل‌توجهی میان بانوان برخوردارند.

کمپانی اورینت همچنین با تولید انواع ساعت زنانه با بند چرمی و فلزی، سعی کرده است کلیه سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. این موضوع یکی دیگر از دلایل محبوبیت و جذابیت خاص اورینت میان افراد با سلیقه‌های خاص است. مدل‌های طلایی ساعت‌های orient بین بانوان بسیار پرطرف‌دار هستند. بند چرمی در ساعت اورینت مناسب استایل‌های کلاسیک و بند استیل آن مناسب برای ست کردن با انواع استایل رسمی، مجلسی یا اسپرت است.

برای اطمینان از خرید ساعت اصل زنانه به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید

برندهای کاسیو، سیکو، اسپریت، سیتیزن، از جمله مشهورترین کمپانی‌های تولید بهترین ساعت زنانه هستند. فرایند تولید تا مونتاژ نهایی ساعت مچی در این کمپانی‌های مشهور به‌صورت دقیق نظارت می‌شود. خرید ساعت مچی اصل در ایران با چالش‌های بسیاری ازجمله ورود بیش از حد ساعت‌های کپی نسبت به برندهای معتبر، همراه است. مراجعه به فروشگاه‌های معتبر ساعت مچی مانند واچ مارکت، خیال شما را بابت خرید ساعت اصیل و باکیفیت به‌همراه خدمات معتبر، آسوده خواهد کرد.

-->

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
راهنمای انتخاب بهترین ساعت زنانه + مقایسه 6 برند برتر 2
راهنمای انتخاب بهترین ساعت زنانه + مقایسه 6 برند برتر 3