پنج‌شنبه 14 تیر 1403

راه رئیسی عزیز باید استمرار پیدا کند / هنر مردم ایران خاموش کردن صدای دشمن است

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
راه رئیسی عزیز باید استمرار پیدا کند / هنر مردم ایران خاموش کردن صدای دشمن است

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما مردمی با غیرت، صاحب یک قلب، آرزو و خواستار عزت هستیم، خطاب به ملت ایران اظهار کرد: اگر عزت می خواهید، دشمن را جمعه خانه نشین کنید و صداهایش را خاموش کنید.

به گزارش مشرق، آئین باشکوه اربعین شهدای خدمت و چهلمین روز شهادت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، عصر سه شنبه با حضور پرشور زائران و مجاوران در صحن جامع پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد، در این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و جمع خوانی صلوات خاصه امام هشتم (ع)، اشعاری در وصف فضائل و سیره شهید جمهور قرائت شد و با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیل کثیر مردم به عزاداری در سوگ شهدای خدمت پرداختند.

شهید رئیسی، سیدالشهدای خدمت بود

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران ویژه این مراسم اظهار کرد: در روز اربعین شهادت شهیدان عرصه خدمت، به ملت عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قافله سالاری یک سید شهید بزرگوار حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز او تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نام مبارک این شهیدان والامقام را در طلیعه سخن برای تجلیل از مقام معنوی و آسمانی آنها بر زبان می آورم. حضرت آیت الله آل هاشم به عنوان امام جمعه مؤمن، انقلابی، بی ریا، وارسته و خدمت گزار آذربایجان شرقی و تبریز، جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان به عنوان وزیر خارجه باوقار، باصلابت، حمل کننده منطق انقلاب اسلامی و پرچمدار عرصه دیپلماسی که توانست منطق انقلاب و شعائر محور مقاومت را با ادبیات دیپلماتیک جهان تلفیق کند و تجلی نوینی از دیپلماسی مقاومت بسازد، فرمانده شهید سردار سیدمهدی موسوی به عنوان کسی که در همه لحظات با رئیس جمهور شهید ما در همه سفرها و مأموریت‌ها با سختی‌ها همراه بود و همچون یک فرمانده وفادار و فداکار، شبانه روز برای حفظ جان رئیس محترم جمهور مجاهدت می‌کرد، استاندار جوان، رشید، پرتلاش و دلسوز آذربایجان شرقی که مدتها در کنار رئیس محترم جمهور، خادم حضرت ثامن الحجج (ع) بود و برای مردم تبریز و آذربایجان شرقی، یک مائده و موهبت الهی قلمداد می‌شد. خلبانان شهید سیدطاهر مصطفوی فرزند یک روحانی وارسته و برادر یک شهید بود. شهید بزرگوار امیر دریانوش و سرهنگ خلبان شهید بهروز قدیمی، هر دو خلبانان میدان دیده، کارکشته، فداکار و جان برکفی بودند که در آن پرواز آسمانی، عروج به درگاه الهی را تجربه کردند.

وی بیان کرد: افضل همه اینها، سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی بود؛ رئیس جمهوری که دوست داشت با مردم از نزدیک سخن بگوید، گرمای صورت آنها را حس کند. صدای آنها را بشنود. دمای تب مردمان دردمند را از نزدیک اندازه بگیرد. با مشکلات آنها عجین شود. در میان مردم ادغام شود. یکی بودن و یکدل بودن را بین خود و مردم به خصوص طبقات محروم و کم برخوردار جامعه ایجاد کند.

این خبر در حال تکمیل است...