چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

راه و شهرسازی

راه و شهرسازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 52 هزار هکتار زمین در بخش شهری و شهرک‌ها تامین شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران، گفت: دولت باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند که افزایش وام ودیعه مسکن طرح‌های قبلی گره‌ای از مشکلات مسکن را باز کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان"دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند"گفت: در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.

وب‌گاه الف

پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش‌های متعددی روبرو شده و وعده‌ها عملی نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: هنوز دیوار و شیپور با وزارت راه و شهرسازی همراهی نکرده‌اند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت، شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند گفت: یک هزار و 440 واحد نهضت ملی مسکن در پرند که آماده تحویل است به دلیل عدم تامین زیرساخت آب و فاضلاب تحویل داده نشده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به بیشتر بودن هزینه‌های وصول برخی پایه‌های مالیاتی به نسبت درآمد آنها گفت: با این وجود اگر چنین مواردی انجام نشود، به اهداف بالاتر دست پیدا نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از 135 هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان"دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند"گفت: در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش‌های متعددی روبرو شده و وعده‌ها عملی نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سحر تاج بخش مسلمان گفت: جدیدترین گزارش سازمان جهانی هواشناسی نشان می‌دهد که بیشترین افزایش دمای هوا بر روی منطقه آسیا اتفاق افتاده است که از بخشی از روسیه تا بخش‌هایی از این را شامل می‌شود. سحر تاج بخش مسلمان گفت: جدیدترین گزارش سازمان جهانی هواشناسی نشان می‌دهد که بیشترین افزایش دمای هوا بر روی منطقه آسیا اتفاق افتاده است که از بخشی از روسیه تا بخش‌هایی از این را شامل می‌شود. رئیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت: در فروردین میزان جابه جایی کالا‌های اساسی از بنادر به 1.5 میلیون تن رسید که رشد 7.5 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده دولت دو میلیون و 518 هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده که اگر تعداد قابل توجهی از واحدهای این پروژه در سال جاری به سرانجام برسد می‌توان به کنترل و ثبات بازار مسکن در میان مدت امیدوارا بود. در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده دولت دو میلیون و 518 هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده که اگر تعداد قابل توجهی از واحدهای...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: داده‌های اقلیمی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که وضعیت مولفه‌های تغییر اقلیم در ایران شرایط مطلوبی نداشته و روند تغییرات دما در 50 سال اخیر افزایشی بوده است.