جمعه 31 فروردین 1403

راه و شهرسازی

راه و شهرسازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت‌های نسبتا بالا در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان پرده برداشت و اظهار کرد: برنامه های خوبی برای کاهش قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن داریم و این کار را انجام می دهیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

درحالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت‌های نسبتا بالا در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

در کشورهایی که بخش مسکن از نوسان بالایی برخوردار است، سیاست‌گذاران با چالش‌های فشار تورمی مواجه و همزمان در پی به‌حداقل رساندن اثرات تورمی هستند. اینکه نوسانات بخش مسکن منجر به نوسان شدید در سطح نرخ کالاها و خدمات خواهد شد یا اینکه تورم، شوک‌های ادواری نرخ و اجاره مسکن را به‌دنبال دارد، موضوعی بسیار مهم در نظریه‌های اقتصاد مسکن به‌شمار می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به 120 هزار هکتار می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی تخفیف‌های 40 درصدی برای اجرای طرح‌های کلید به کلید برای متقاضیان بافت‌های فرسوده در نظر گرفته‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، با انجام عملیات 2 کیلومتری مین روبی مسیر راه آهن شلمچه_ بصره روند تکمیل این راه آهن 32 کیلومتری با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با مشارکت‌های مردمی اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن گفت: تا تابستان امسال زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به 120 هزار هکتار می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد که در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی، باید از عواقب و اقدامات قضایی آگاه باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی از به‌کارگیری راهکارهای مختلف برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در سفرهای اربعین خبر داد و گفت: امسال از حداکثر ظرفیت‌های موجود در حمل‌ونقل ریلی، دریایی و هوایی استفاده می‌کنیم تا ترافیک جاده‌ها در این ایام کاهش یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن گفت: تا تابستان امسال زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به 120 هزار هکتار می‌رسد.