جمعه 14 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود 14هزار تومان بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیمان جبلی اعلام کرد که در سال جاری تمام استان‌ها به واحد سیار برای پخش HD مجهز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

پلیس آگاهی پایتخت، در اجرای طرح مقابله با تبهکاران، مردی را دستگیر کرده که چندین شاکی زن دارد و همه آن‌ها می‌گویند توسط این مرد مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

تکلیف حق پخش فوتبال تا 6 ماه آینده مشخص خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می‌شود که در آن استراتژی های توسعه جدید، فناوری‌های جدید و مدل‌های جدید چری در سطح جهانی رونمایی می‌شود. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. چری در شکل دادن به عصر جدید صنعت خودرو پیشگام و پیشرو است. با چشم انداز جهانی، چری به طور استراتژیک خود را در بخش انرژی‌های جدید جهانی قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم انتخاب برترین‌های ورزشی سال 1402 که با همکاری صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران عنوان بهترین تیم جشنواره قهرمان ایران را از نگاه داروان از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پیمان جبلی اعلام کرد که در سال جاری تمام استان‌ها به واحد سیار برای پخش HD مجهز خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا دبیر پس از پایان مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره برخوردش با پیمان یوسفی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می شود که طی آن، استراتژی جدید توسعه چری، فناوری ها و مدل های جدید در سطح جهانی رونمایی خواهند شد. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. در مواجهه با چالش ها و زمینه جدید در صنعت خودروسازی جهانی، چری اتومبیل به طور فعال با اتخاذ تدابیری مانند معماری قوای محرکه Qpower، مدل مدیریتی 4P+2P،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه سوم سیما بعد از سریال تاریخی «رحیل»، تا اینجا دو سریال «بیست کویید» و «هفت سر اژدها» را روی آنتن فرستاده که هر دو اثر، جزو آثار انتقادبرانگیز این رسانه بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم زنان را آزار می‌داد و فیلم سیاه از آنها تهیه می‌کرد، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: عمده سهام پرسپولیس برای 2 سال به بانک شهر واگذار شد و این باشگاه حدود 180 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی فروتن به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا واکنش نشان داد و گفت: اصلا قبول ندارم به گزارش عرشه آنلاین، اختلاف مجید قناد و فیتیله‌ای‌ها که به بیش از یک دهه پیش برمی‌گردد، این روزها با یک گفتگوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است. مجید قناد به تازگی در برنامه ای که کامران نجف زاده اجرای آن را بر عهده دارد (برمودا) اظهاراتی جنجالی داشته که باعث شده یکی از عموهای فیتیله‌ای پس از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیطان صفت به بهانه برگزاری مراسم ترحیم زنان را هدف نیت شیطانی خود قرار می داد. مرد شیطان صفت به بهانه برگزاری مراسم ترحیم زنان را هدف نیت شیطانی خود قرار می داد. پلیس آگاهی پایتخت، در اجرای طرح مقابله با تبهکاران، مردی را دستگیر کرده که چندین شاکی زن دارد و همه آنها می‌گویند توسط این مرد مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن، توقیف نشریات زنجیره‌ای در اردیبهشت 1379 را «شکستن بال دوم اصلاحات» وانمود کرده و حال آن که کارکرد آنها، شارلاتانیسم و ویرانگری منافقانه بود و نه اصلاحات.