شنبه 1 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور توسط علی اوجی، در صفحه مجری سابق صدا و سیما گذاشته شده است، که باعث ناراحتی هواداران او شد ماجرای اعلام خبر فوت رضا رشیدپور چه بود؟ فیلمی از اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور توسط علی اوجی، در صفحه مجری سابق صدا و سیما گذاشته شده است، که باعث ناراحتی هواداران او شد. رضا رشیدپور این فیلم را سکانسی از فیلم «سال گربه» اعلام کرد و نوشت: «بشارت می‌دهد هر...

وب‌گاه عصر ایران

صدا و سیما از زمان حمله ایران به اسراییل خبر داشت اما رفتارش در هنگام آغاز حمله به نحوی بود که گویی او نیز غافلگیر شده است. مگر چنین فرصت‌هایی برای یک رسانه چند بار در طول عمر کاری‌اش رخ می‌دهد که این قدر معمولی با آن برخورد می‌شود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رسانه صهیونیستی مطرح کرد انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود به خاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بدون تردید آشفتگی بازار نشر، وضعیت کاغذ و اوضاع نابسامان ناشران بر ادبیات داستانی کودک و نوجوان نیز سایه افکنده که شاید نخستین پیامد این ماجرا پیشی گرفتن آمار کتاب‌های ترجمه بر کتاب‌های تألیفی این حوزه باشد. براساس آمار منتشر شده از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران و مقایسه کتاب‌های تألیفی و ترجمه در حوزه کودک و نوجوان، نسبت میان ترجمه و تألیف تا سال...

خبرگزاری تسنیم

از سال 1401 شیب تولید کتاب‌های ترجمه نسبت به تالیف رو به افزایش بوده است، به‌طوری که در یکی دو سال اخیر شاهد رشد آثار ترجمه و نگرانی‌هایی در این خصوص هستیم. اما چرا کتاب‌های ترجمه بر تألیف پیشی گرفت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

نقوی حسینی گفت: در مجلس آینده، به تعبیری از کُندترین جریانات و افراد گرفته تا تندترین جریانات و افراد حضور دارند بنابراین چون طیف گسترده‌ای از جریانات سیاسی حضور دارند یقینا تقسیم کرسی‌ها بین این جریانات کار بسیار دشواری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سینما گفت: وظیفه ستاد صیانت این است که یک بیانیه بدهد و عاملان اصلی تعداد مشخصی از فیلم‌ها که قاچاق شده‌اند را معرفی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته در اوج طوفان الأقصی خبر رسید قرار است فیلم‌هایی درباره غزه و فلسطین ساخته شود و می‌بنیم اکنون «وعده صادق» محقق شد؛ اما جزئیاتی از این پروژه‌ها مشخص نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌بردند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی میرباقری عضو کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط محتوایی حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش‌خانگی درخصوص وضعیت کنونی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: با عنایت به ظرفیت ویژه‌ای که پلتفرم‌ها و وی‌او‌دی‌ها در سبد رسانه‌ای دارند چه در ایران و چه در جهان، علی‌القاعده ما با یک شرایط جدیدی در دهه اخیر مواجه شدیم در مصرف رسانه‌ای مردم و این مصرف رسانه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معادله جدیدی که با عملیات «وعده صادق» بوجود آمد به خوبی این موضوع را به صهیونیست‌ها دیکته می‌کند که آنان از ذیل یک دولت تروریستی مایشاء و افسارگسیخته خارج شده و در برابر هر اقدام تروریستی با حمله و تنبیه مستقیم ایران روبرو خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار افشار: آثار شهید آوینی تاثیرگذار بود ولی بعد از آتش‌بس (جنگ عراق و ایران) که دیگر امکان فعالیت نداشت، مانده بود چه کند. ما هم نمی‌دانستیم با صدا و سیما چه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجری گفت: اگر ما در شرایط حساس و شبه جنگی قرار داریم، هر روزنامه‌نگار حرفه‌ای باید اقتضائات روزنامه‌نگاری در شرایط بحران را بداند. یعنی علاوه بر اینکه به جامعه امیدبخشی می‌کند، در مورد خبرهای یأس‌آور حتما دروازه‌بانی کند. انتقادها همه به جای خودش محفوظ است و هرکسی ممکن است انتقادی به نیروهای مسلح داشته باشد. انتقاد از نیروی مسلح قبل از این چند روز می‌شد انجام شود و قبل از این چند...