جمعه 14 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

عموهای فیتیله‌ای در پاسخ به اینکه آیا رابطه‌ای با او (مجید قناد) دارند با اشاره به پشتکار و ویژگی‌های این مجری محبوب اعلام کردند که دیگر رابطه تنگاتنگی با او ندارند و به خاطر اختلاف سلیقه از او جدا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دقایقی پیش نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم «مست عشق» با جذب 51 هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.

وب‌گاه عصر ایران

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

وب‌گاه الف

مراسم اختتامیه بهترین های ورزش ایران برگزار شد و بهترین‌های ورزش ایران جوایز خود را دریافت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بهترین‌های ورزش ایران امشب طی مراسمی در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم اختتامیه بهترین های ورزش ایران برگزار شد و بهترین‌های ورزش ایران جوایز خود را دریافت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم اختتامیه بهترین های ورزش ایران برگزار شد و بهترین‌های ورزش ایران جوایز خود را دریافت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال 1402 در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد: من این مژده را به طرفداران ورزش به خصوص فوتبال میدهم که همراه با وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم. پس از تصویب برنامه هفتم توسعه ما حداکثر شش ماه فرصت داریم...

وب‌گاه مشرق نیوز

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا قزوه، شاعر و مدیردفتر شعر و موسیقی سازمان صدا و سیما غزل تازه‌ای در استقبال از غزل اخیر رهبر معظم انقلاب سرود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور وزیر ورزش و قهرمانان کشورمان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیررضا خادم در واکنش به واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: نکته اصلی ما چرخه فوتبال است. مساله پیچ هرزی است که در اقتصاد کلان ما وجود دارد. شما پیچی که هرز شده را هر چقدر بپیچانی، هرز است. سیستم از لحاظ اقتصادی معیوب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد.