یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری 3 در تابستان سال 1403 پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است....» سریال زخم کاری رسید. به گزارش عرشه آنلاین، سریال زخم کاری مجوزهای اولیه خود را از ساترا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی نصیری، چپ سابقاً انقلابی و سوپر منتقد جمهوری اسلامی که از درون ایران سیاست‌های حکومت را با تندترین ادبیات نقد و به ساختارها حمله می‌کرد. او در اولین فرصت نیز در گفت‌وگویی با تلویزیون بی‌بی‌سی در اقدامی شاذ و عجیب خواستار آن شد که اپوزیسیون شکاف بین مصطفی تاج‌زاده و رضا پهلوی را با یک اتحاد پر کند روزنامه سازندگی نوشت مهدی نصیری، چپ سابقاً انقلابی و سوپر منتقد جمهوری اسلامی که از...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هرچند وقت یکبار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داریوش کاردان معتقد است سطح سلیقه در جامعه بسیار کاهش پیدا کره و متاسفانه «سال به سال دریغ از پارسال.» ما حتی سطح توقع از مدیرانمان آن‌هم نه فقط درصداوسیما، بلکه تمام مدیران فرهنگی، مطبوعاتی، فضای مجازی و حتی نمایش خانگیمان هم پایین آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حاشیه های مصاحبه مهدی نصیری با بی بی سی، نقد عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم و... از تیترهای امروز مطبوعات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نعیمه نظام دوست بازیگر سینما تلویزیون که هنوز مجرد است اعلام کرد که دوست دارد با کدام هنرمند معروف ایرانی ازدواج کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: براساس اعلام وزیر صمت، امسال یک میلیون و 700 هزار خودرو برای جبران کسری نیاز بازار، تولید خواهد شد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه از مجاهدت‌های رسانه ملی در تبیین، تحلیل و بازخوانی عملیات وعده صادق و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در قبال عملیات وعده صادق تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

وب‌گاه عصر ایران

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار گفت: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون بین الملل بانک مرکزی اعلام کرد: در حاشیه اجلاسیه بانک توسعه اسلامی، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفتگو کنیم. در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته قسمت جدید برنامه اسکار مهرلان مدیری منتشر شد و در آن نعیمه نظام دوست با خنده هایش از علاقه اش به ازدواج با مهران مدیری گفت به گزارش عرشه آنلاین، شب گذشته قسمت جدید برنامه اسکار مهرلان مدیری منتشر شد و در آن نعیمه نظام دوست با خنده هایش از علاقه اش به ازدواج با مهران مدیری گفت

وب‌گاه خبر آنلاین

همواره نقاط حادثه خیز نقش زیادی در بروز تصادفات جاده‌ای دارند و اصلاح آن‌ها یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی است اما حالا به‌نظر می‌رسد وزیر راه و معاون او چندان توافقی روی تعداد نقاط اصلاح شده ندارند و تناقض گویی در سخنان آن‌ها وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت.