سه‌شنبه 3 مهر 1403

رسمی: ملی‌پوش فرانسوی، خرید جدید اینتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: ملی‌پوش فرانسوی، خرید جدید اینتر

اینترمیلان بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، را به خدمت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با قراردادی رسمی بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، را به خدمت گرفته است. باشگاه ایتالیایی در بیانیه‌ای رسمی ورود این بازیکن فرانسوی را تایید کرد. او قراردادی 5 ساله تا پایان ژوئن 2028 امضا کرده است.

یکی از اولویت‌های اینتر، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، یافتن جانشینی برای میلان اشکرینیار بوده است. بازیکن اهل اسلواکی در پایان قراردادش اینتر را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست.

جدایی اشکرینیار جای خالی بزرگی در سمت راست خط دفاعی اینتر ایجاد کرد. همچنین جدایی دانیلو دآمبروسیو، نیاز اینتر به خرید یک بازیکن در این پست را افزایش داد.

اکنون، در حالی که فرصت کمی تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده، اینتر جانشین اشکرینیار را به خدمت گرفته است.

پاوارد، عضو تیم قهرمان جام جهانی 2018، انتقالش از بایرن را تکمیل کرده است. اینتر در چند هفته گذشته با بایرن مذاکره کرده بود تا این معامله را نهایی کند.

آن‌ها به وضوح پاوارد را به عنوان بازیکنی برای تقویت دفاع معرفی کرده بودند. بر اساس گزارش‌ها، دو باشگاه روی مبلغی حدود 30 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو به عنوان پاداش برای پاوارد به توافق رسیده‌اند.

رسمی: ملی‌پوش فرانسوی، خرید جدید اینتر 2
رسمی: ملی‌پوش فرانسوی، خرید جدید اینتر 3