پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رشت

رشت

خبرگزاری تسنیم

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام کاهش شش درصدی ترددهای جاده ای در ایام نوروز از بارش برف و باران در برخی محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی و مازندران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با آغاز سال جدید و شروع رسمی تعطیلات نوروزی بسیاری از مردم برای استفاده از این فرصت به قصد سفر به مناطق مختلف کشور راهی جاده‌ها خواهند شد، در این ایام روزانه وضعیت جاده‌های کشور را از نظر ترافیکی و آب‌وهوایی بررسی خواهد شد. طبق اعلام پلیس راهور تا امروز 283 میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است. همچنین بالغ بر 65 هزار تصادف رخ داده است و متأسفانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در 27 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در 27 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت و محورهای 27 استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران و برف در جاده‌های 27 استان و ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک در جامعه و در بخش های اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات با مردمی سازی گره گشایی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور بیش از 6 درصد محقق شده است، گفت: چشم‌انداز اقتصاد ایران با توجه به ظرفیت‌های بزرگ کشور روشن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار، فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلشورای اسلامی وارد رشت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی نشان می‌دهد که آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه دارای ترافیک سنگین است. تردد در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور را تشریح کرد.