دوشنبه 16 مهر 1403

رشد 39 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رشد 39 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: میزان پرداخت تسهیلات این بانک در استان طی 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 39درصد افزایش داشت و این در حالی است که در بخش منابع بانک فقط 10 درصد رشد داشتیم.

سلمان داشاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی چهار ماهه امسال بالغ بر یک‌هزارو 133 میلیارد ریال تسهیلات در شعب بانک مسکن استان به متقاضیان پرداخت شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 810 میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه بانک مسکن یک بانک تخصصی و توسعه ای است، اظهار داشت: جهت گیری پرداخت تسهیلات در این بانک به سمت حمایت از اقشار ضعیف و متوسط است.

داشاد افزود: حدود 90 درصد تسهیلات پرداختی بانک مسکن در زمینه تامین و تهیه مسکن است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه این بانک در راستای اجری طرح اقدام ملی مسکن با اهداف دولت هماهنگ است، گفت: بانک مسکن یکی از بانک های عامل اصلی برای پرداخت تسهیلات در این حوزه است.

وی افزود: تا کنون بیش از 2 هزار و 500 نفر از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان جهت بهره مندی از تسهیلات این بخش در شعب بانک مسکن استان افتتاح حساب کرده اند.

داشاد در بخش دیگری از سخنان خود به 17 مرداد، روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: خبرنگاری حرفه ای است که بدون عشق نمی شود در آن فعالیت داشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صدای مردم هستند نه تریبون مسوولان گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و رشد جامعه دارند.

*س_برچسب‌ها_س*