چهارشنبه 18 مهر 1403

«رضا آشفته» به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان لقمان منتقل شد / سیدعباس صالحی پیگیر سلامتی منتقد تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
«رضا آشفته» به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان لقمان منتقل شد / سیدعباس صالحی پیگیر سلامتی منتقد تئاتر

رضا آشفته منتقد تئاتر با پیگیری‌های صورت گرفته به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان لقمان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، با پیگیری‌های صورت گرفته، رضا آشفته صبح امروز به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان (ساختمان پنجم طبقه سوم) لقمان منتقل شد تا در این بخش ادامه درمان او صورت گیرد.

پس از بستری شدن در این بخش، بررسی روند درمان او توسط کادر پزشکی انجام خواهد شد و در صورت نظر مساعد خانواده این منتقد، مقدمات انتقال او به بیمارستان دیگری هم فراهم خواهد بود.

رضا آشفته از شنبه گذشته برای پس از مدت کوتاهی که از ترخیص‌اش گذشته بود، دوباره به دلیل عوارض ناشی از جراحی قبلی، بیماری دیابت و کلیه در بیمارستان بستری شد که طی دو روز گذشته عوارض پوستی هم به مشکلات قبلی‌اش اضافه شده بود.

عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رضا آشفته

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت رضا آشفته مترجم و منتقد تئاتر رفتند.

سید مجید پور احمدی امروز چهارشنبه 18 مهر ماه با حضور در بیمارستان محل بستری رضا آشفته، ضمن عیادت، جویای آخرین وضعیت درمانی وی شد.

دراین دیدار مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابلاغ سلام سید عباس صالحی، در گفتگو با پزشک معالج و خانواده وی در جریان آخرین وضعیت درمانی این هنرمند قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: توجه به سلامت اصحاب فرهنگ و هنر از مهمترین اهداف تکلیفی و مستمر صندوق هنر است.

پوراحمدی با اشاره به فعالیت های صندوق اعتباری هنر در حمایت از جامعه فرهنگ و هنرگفت: فعالان عرصه فرهنگ و هنر در حوزه بیمه مورد حمایت همه جانبه صندوق اعتباری هنر هستند و صندوق تلاش می کند به اموردرمانی هنرمندان رسیدگی ویژه کند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه به برخی از اقدامات انجام گرفته در سال های اخیر برای رضا آشفته اشاره و افزود: تلاش ما در صندوق هنر این است که تا حد امکان نیازهای مالی و درمانی ایشان را برطرف کنیم و روند درمانی این هنرمند عرصه تئاتر و سینما بصورت مستمر از سوی صندوق اعتباری هنر پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نیز در دیدار با این هنرمند اظهارداشت: آقای دکتر صالحی وزیر فرهنگ، پیگیر وضعیت درمانی شما هستند.

حسینی پور در ادامه افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردان کسانی هستیم که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برمی دارند و تلاش می کنیم حداقل امنیت خاطر را در میان فعالان این حوزه ایجاد نماییم.

5757

کد خبر 1968820