سه‌شنبه 1 خرداد 1403

رضا اردکانیان

رضا اردکانیان

وب‌گاه مشرق نیوز

بودجه جاری دولت آنقدر جهش یافته است که دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی، چون نوسازی و توسعه بخش‌های خدماتی آب و برق نمی‌ماند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا اردکانیان، وزیر نیرو، در گفت و گویی تلویزیونی گفت: خاموشی‌های برق کشور به کمتر از نصف رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

امسال به دلایل مختلفی با افزایش مصرف قابل ملاحظه برق نسبت به سال‌های قبلی مواجه بودیم.

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو از کاهش بار مصرف برق صنایع کشور از شب گذشته خبر داد و گفت: خاموشی‌های برق کشور به کمتر از نصف رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اردکانیان با عذرخواهی از مردم بابت خاموشی‌های اخیر گفت: امیدوارم با همه حمایتی که از ناحیه مجموعه دستگاه‌های کشوری و لشکری و خود مردم انجام می‌شود، ان‌شاءالله این دو سه هفته سخت را به خوبی مدیریت کنیم

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو گفت: با کمک دستگاه‌های مسؤول و نیروی انتظامی در هفته‌های اخیر 3646 مرکز غیرمجاز که در آنها 196 هزار و 233 دستگاه ماینر وجود داشت جمع‌آوری شد.

خبرگزاری ایسنا

قطعی برق / واکنش‌ها به تولید اورانیوم 20 درصد در ایران / اظهارات رییس جمهور در جلسه هیات دولت از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدم تیر ماه 1400 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

وب‌گاه عصر ایران

مشترکین خانگی می‌توانند با مراجعه به سامانه bime.tavanir.org.ir خسارات را اعلام کنند شرکت توانیر طبق قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه خسارات ناشی از خاموشی‌ها را به مشترکین پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

علی رغم دستور وزیر نیرو به مدیران صنعت برق مبنی بر اینکه هیچگونه خاموشی غیرمنطبق با جداول منتشر شده صورت نگیرد امروز هم شاهد خاموشی های چند ساعته در نقاط مختلف کشور و غیرمنطبق با جداول منتشره هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو با حضور در ستاد فرماندهی پیک بار 1400 دستور داد که از این پس اعمال خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه دارم از تمام هموطنانی که در شرایط قطعی برق دچار مضیقه و سختی شدند عذرخواهی کنم. اردکانیان گفت: امیدواریم با همه حمایتی که از جانب مردم و دستگاه‌های کشوری و لشکری از وزارت نیرو خواهد شد، این یکی دو سه هفته سخت را بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم. وی ادامه داد:...

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو گفت: با همکاران وزارت صمت و صنایع بزرگ به توافق رسیدیم که با تدابیری برنامه تعطیلات تابستانه و تعمیرات دوره‌ای را جلوتر بندازند.

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو با حضور در ستاد فرماندهی پیک بار 1400 دستور داد که از این پس اعمال خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع است.