دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

رضا اردکانیان

رضا اردکانیان

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: برای کاهش مصرف برق، با همکاران وزارت صمت و صنایع بزرگ به توافق رسیدیم که تدابیری بیاندیشند تا برنامه تعطیلات تابستانه و تعمیرات دوره‌ای را جلوتر بیندازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر نیرو تاکید کرد که عزم جدی برای مدیریت خاموشی‌ها شکل گرفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو گفت: از این پس، به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر نیرو ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه) با حضوردر ستاد فرماندهی پیک بار 1400، نحوه اجرای برنامه های مدیریت بار و تامین برق مشترکان را مورد نظارت و تاکید قرار داد.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: از این پس به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

شب گذشته جلسه مفصلی در این زمینه برگزار شد و دادستان کل کشور به همه مراکز اعلام کردند که دستگاه‌های جمع آوری شده نیز تا پایان تابستان نگهداری شده و تحویل داده نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای ایفای وظیفه نظارتی مجلس، کمیسیون انرژی را مامور بررسی قطعی‌های مکرر برق کرده است، به همین منظور از صبح امروز (چهارشنبه) نشست فوق العاده این کمیسیون تشکیل شده است. کشف بیش از 3600 مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز در کشور وزیر نیرو رضا اردکانیان در این جلسه گفت: در هفته‌های اخیر تعداد 3 هزار و 646 مرکز غیر مجاز استخراج...

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو تاکید کرد که عزم جدی برای مدیریت خاموشی‌ها شکل گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصرار شرکت‌های هواپیمایی بر گران کردن بلیت و تولیدکنندگان برق به دنبال افزایش قیمت، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - سینا احدیان؛ در روز‌های اخیر موج جدید خاموشی‌ها همانند ابتدای خرداد ماه سال جاری سراسر کشور را فرا گرفته است. مسئولین وزارت نیرو علل قطعی‌های مکرر برق را بیشتر شدن مصرف به دلیل افزایش زودهنگام دمای هوا، کاهش تولید برق توسط نیروگاه‌های برق‌آبی به دلیل خشکسالی بی سابقه در 40 سال اخیر و وجود مزارع استخراج بیت کوین عنوان می‌کنند. قطعی‌های مکرر و بعضا خارج...

خبرگزاری ایسنا

جلسه بررسی قطع برق با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای کشور، نیرو و صمت و مدیران شرکت توانیر، سه‌شنبه 15 تیر برگزار شد. در این جلسه برای کاهش خاموشی‌های شبکه برق خانگی و مدیریت منظم خاموشی‌ها تصمیماتی اخذ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: ظهر امروز وزیر نیرو با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه ملاقات وزرا با رئیس جمهور منتخب، رضا اردکانیان وزیر نیرو بعد از ظهر دوشنبه با حضور در دفتر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور منتخب با ابراز نگرانی جدی از قطعی فراگیر برق در روزهای اخیر و مشکلات عدیده‌ای که برای زندگی روزمره مردم و صنوف ایجاد شده است، نسبت به لزوم رفع مشکلات پیش آمده تاکید کرد.