پنج‌شنبه 7 تیر 1403

رضا درخشان‌فر: صندوق اهرمی نارنج، شنبه 2 تیر پذیره‌نویسی می‌شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رضا درخشان‌فر: صندوق اهرمی نارنج، شنبه 2 تیر پذیره‌نویسی می‌شود

مدیرعامل شرکت ترنج: پذیره‌نویسی واحد‌های ممتاز «صندوق اهرمی نارنج»، شنبه دوم تیرماه 1403 آغاز می‌شود.

رپرتاژ آگهی: رضا درخشان فر، مدیر‌عامل مجموعه ترنج در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: جدیدترین صندوق شرکت ترنج یک صندوق با نام «صندوق اهرمی نارنج» است که شنبه 2 تیر پذیره‌نویسی می‌شود. این صندوق نهمین صندوق مجموعه ترنج خواهد بود که سبد محصول شرکت را متنوع‌تر خواهد کرد.

وی افزود: مجموعه ترنج طی 10 سال فعالیت تجربه بسیار خوبی در حوزه مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و همچنین بازار‌گردانی آنها کسب کرده است. در بخش صندوق‌های سهامی شرکت ترنج 2 صندوق سهامی سرو و انار را تحت مدیریت دارد که صندوق سرو همیشه جزو برترین‌ها از حیث عملکردی بوده است.

رضا درخشان‌فر، ادامه داد: صندوق افران و ترنج سودمند از صندوق‌های درآمد‌ثابت مجموعه ترنج است که افران امروز بزرگترین صندوق ETF بازار‌سرمایه است. صندوق مختلط زیتون و فرا‌صندوق تمشک نیز در گروه خود بزرگترین صندوق هستند.

مدیرعامل ترنج، افزود: تجربه موفق صندوق‌های پیشین و استقبال سهامداران باعث شد از یکسال پیش تیم مدیریت دارایی و تیم ریسک شرکت ترنج تحقیقات و مدل‌های سازی‌های مختلف را برای معرفی یک صندوق اهرمی جدید در بازار‌سرمایه صورت دهند و این صندوق با نام نارنج شنبه 2 تیر پذیره‌نویسی می‌شود.

بهادر برهان، معاون سرمایه‌گذاری شرکت ترنج، در ادامه این نشست خبری گفت: پذیره‌نویسی صندوق اهرمی نارنج شنبه 2 تیر 1403 انتخاب شد چرا که براساس تحلیل‌ها این مقطع زمانی می‌تواند بهترین زمان سرمایه‌گذاری در یک صندوق اهرمی جدید باشد.

وی افزود: بازار سهام بعد از حدود 14 ماه ریزش هم‌اکنون در محدوده قیمتی ارزنده‌ای قرار گرفته و سهم‌ها P/E خوبی دارند. افزایش دامنه نوسان معاملات بورس از شنبه 9 تیر نیز خبر خوبی برای بازار سهام است.

بهادر برهان، چشم‌انداز بازار سرمایه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: احتمال می‌رود بعد از انتخابات، بازار سرمایه از لحاظ ساختاری چشم‌انداز خوبی را رقم بزند. در همین راستا بانک مرکزی نیز اقدامات تاثیرگذاری انجام داده است و کاهش نرخ اخزا هم اقدامی مثبت در این جهت است.

این تحلیل‌گر ارشد سهام، تاکید کرد: صندوق اهرمی مزیت دریافت اعتبار (همان ضریب اهرم) را برای همه سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. مزیت اعتبار صندوق‌های اهرمی موجب شده قیمت این صندوق‌ها روی تابلو حباب داشته باشد ولی در پذیره‌نویسی صندوق اهرمی نارنج فرصت سرمایه‌گذاری بدون حباب و با ارزش اسمی فراهم است که 10 الی 20 درصد به نفع سرمایه‌گذاران است.

برای دریافت مشاوره رایگان و شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق می‌توانید به سایت «صندوق اهرمی نارنج» مراجعه کنید یا با شماره 02179326 تماس بگیرید.

-->

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
رضا درخشان‌فر: صندوق اهرمی نارنج، شنبه 2 تیر پذیره‌نویسی می‌شود 2