شنبه 29 اردیبهشت 1403

رضا دهدار از حضور در المپیک 2024 پاریس جاماند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رضا دهدار از حضور در المپیک 2024 پاریس جاماند

اقتصادنیوز: رضا دهدار ملی‌پوش وزنه‌بردار ایران در دسته 102 کیلوگرم از کسب سهمیه المپیک بازماند تا تیم ملی ایران با دو وزنه‌بردار عازم پاریس شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری تایلند، عصر امروز دوشنبه رضا دهدار وزنه‌بردار دسته 102 کیلوگرم کشورمان روی تخته رفت و نتوانست سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کند.

13 وزنه‌بردار در گروه A دسته 102 کیلوگرم به رقابت پرداختند. فارس الباخ از قطر تنها وزن‌کشی کرد و وزنه نزد و سهمیه المپیک او قطعی است. نمایندگان، تایلند، چین تایپه و کره‌جنوبی هم اوت کردند.

حرکت یک ضرب:

دهدار در اولین حرکت یک ضرب وزنه 172 کیلوگرم را بالای سر برد که موفق به مهار آن شد. وی در دومین حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 176 کیلوگرم شد. دهدار در سومین حرکت یک ضرب وزنه 179 کیلوگرم را مهار کرد. دهدار با مهار وزنه 179 کیلوگرم در یک ضرب در جایگاه ششم قرار گرفت.

حرکت دو ضرب:

دهدار در اولین حرکت دو ضرب وزنه 208 کیلوگرم را مهار کرد. وی در دومین حرکت دو ضرب وزنه 214 کیلوگرمی را نتوانست مهار کند و در سومین حرکت هم وزنه 214 کیلوگرم را انتخاب کرد اما باز هم نتوانست آن را مهار کند.

او با کسب مجموع 387 کیلوگرم از کسب سهمیه المپیک پاریس بازماند.

تیم ملی وزنه برداری ایران با میرمصطفی جوادی در دسته 89 کیلوگرم و علی داوودی در دسته فوق سنگین به المپیک پاریس اعزام خواهد شد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید