سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

رفتار باورنکردنی و دور از انصاف استقلال با کاپیتان‌هایش!

وب‌گاه منیبان مشاهده در مرجع
رفتار باورنکردنی و دور از انصاف استقلال با کاپیتان‌هایش!

وریا غفوری برخلاف میل هواداران استقلال از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ کاپیتانی که در 6 فصل بازی برای این تیم، پایگاه مردمی فوق‌العاده‌ای پیدا کرده بود و برخلاف نظر محمد مومنی عضو فوتبالی! هیات‌مدیره در 35 سالگی هم از مدافع 30 ساله مدنظر باشگاه برای سمت راست، بهتر و برتر بود. با هر متر و معیاری، رفتار باشگاه استقلال با غفوری زیبنده یک کاپیتان نبود اما این رفتار در این باشگاه، سابقه‌دار بوده است. درحقیقت خروجی رفتار استقلال با کاپیتان‌هایش به علاوه سابقه برخورد و منش آجرلو با مردان محبوب باشگاههایی که مدیرشان بوده (خداداد عزیزی در پاس، علی کریمی در استیل‌آذین و حالا وریا غفوری در استقلال)، بهتر از این وضعیت را برای شماره 21 متصور نمی‌شد.

محمود فکری

«بازیکن قلعه‌نویی»؛ رکورددار بازی برای استقلال در تاریخ باشگاه با این رمز از تیم رفت. فکری در ابتدای لیگ هفتم از سوی ناصر حجازی و علی فتح‌الله‌زاده کنار گذاشته شد.

مهدی رحمتی

درحالیکه علی خطیر معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال گفته بود قرارداد رحمتی، تمدید می‌شود اما دروازه‌بان پرافتخار استقلال به یکباره با شهرخودرو قرارداد بست تا باشگاه به شایعه اولیتماتوم حسین حسینی جواب مثبت داده باشد:«فقط در صورتی می‌مانم که گلر اول باشم». البته آن زمان در هیات مدیره استقلال اختلاف زیاد بود. امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه از سوی هیات مدیره برای کنار گذاشتن رحمتی تحت فشار بود اما شاید ته دلش نمی خواست کاپیتان از استقلال برود. تا خطیر، فتحی را به چند دلیل از جمله تقاضای استراماچونی برای ماندن رحمتی، راضی کرد، عکس رحمتی کنار حمیداوی و پرچم شهرخودرو بیرون آمد.

علیرضا منصوریان

در یک روز باشکوه و با قهرمانی در جام حذفی آنهم پس از یک فصل نفرین شده از استقلال رفت. اما نکته این بود که به شماره 10 گفته بودند خودش محترمانه برود قبل از اینکه برخوردی که با فکری شد با او بشود. در واقع قلعه نویی هم به نوعی با ماندن منصوریان موافق نبود.

فرزاد مجیدی

ستاره استقلال در لیگ ششم بود و یکی از کاپیتان‌های تیم اما قربانی یک توافق شوم شد تا جایی در فهرست لیگ هفتم نداشته باشد. درحقیقت مجیدی رفت تا جا برای دیگران باز شود و آنها همیشه بازوبند به دست داشته باشند.

امیرحسین صادقی

پس از رفتن قلعه‌نویی، نامش در لیست خروج قرار گرفت و پرویز مظلومی اعلام کرد به او نیازی ندارد. استقلال هم حرمت کاپیتان را نگه داشت و او را مجبور کرد برای گرفتن رضایتنامه، همه مطالباتش را ببخشد و برود!

پیروز قربانی

نامی که از اواخر لیگ دوم در استقلال شنیده شد و درنهایت لیگ هشتم را با آبی‌ها فتح کرد. او هم با انگ «بازیکن قلعه‌نویی» جایی در فهرست لیگ نهم نداشت. البته این بار، زننده انگ عضوی از کادر فنی نبود و به کادر مدیریتی و مشاورانش ربط داشت.

مجتبی جباری

درگیری شدید با فتح‌الله‌زاده باعث شد استقلال را ترک کند درست در روزهایی که قلعه‌نویی با پسرش در کانادا حضور داشت. وقتی دوباره برگشت هم کمتر از نیم‌فصل دوام آورد و خیلی زود از تیم کنار گذاشته شد تا معامله! ماندن بر سر قدرت جوش بخورد.

آرش برهانی و وحید طالب‌لو

در یک اتفاق زشت، نام‌شان در لیست خروجی منصوریان برای لیگ 16 و روی سایت باشگاه قرار گرفت. اتفاقی تلخ برای فرزند استقلال و بهترین گلزن تاریخ باشگاه. هر دو با دلخوری استقلال را ترک کردند.

پژمان منتظری

رهبری اعتصاب به دلیل مشکلات مالی؛ رمز عبور از منتظری برای لیگ نوزدهم این بود. رهبر بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر قبل از معجزه این فصل مجیدی، بابت زدن حرف دل هواداران، هیچ تماسی از سوی باشگاه دریافت نکرد و رفتنی شد.

ت ت کدخبر: 95556 تاریخ انتشار 1401/04/19 13:27:46